GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Snart klar

Dette forumet er for både damer og herrer som snart er klare for å lage barn, men som ikke helt tør/vil ta steget ennå.
Her er det vel bare å ønske lykke til:-)
Vennlig hilsen jordmor Siri
Nå tror jeg at jeg er på vei bort herifra. (litt langt)
10:25 24.04.2008
Ganske enkelt fordi gubben har blitt klar for å prøve. Trodde denne dagen aldri skulle komme. Jeg slutta med pillen etter jul og han godkjente det. Så har jeg prøvd å unngå sex under litt skumle perioder, men han brydde seg visst ikke. Så for en uke siden hadde vi sex under eggløsning. Etterpå sa jeg at dette kunne få konsekvenser. Han sa at det var han helt klar over. Så jeg dro den lengre, og begynte å snakke ob bleier og nattevåke. Han lo bare og sa at han gleda seg.
Så, på mandag, fikk han ny og mye bedre betalt jobb, sånn at han har eliminert den grunnen for å vente. Så hadde vi en samtale i går, der han endellig sa at han er klar og vi kan begynne å prøve.
Så jeg er i drømmeland. Skal lage god middag og dessert til han i dag.
WEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Venter og tenker
Sv: Nå tror jeg at jeg er på vei bort herifra. (litt langt)
12:42 24.04.2008
GRATULERER!!!

Så utrolig flott. Samboeren min og jeg skal begynne å prøve i begynnelsen av juni, gleder meg som en liten unge!

StineTveiten
Sv: Nå tror jeg at jeg er på vei bort herifra. (litt langt)
21:44 27.04.2008
Gratulerer så masse! :D Håper at det blir noe med en gang da! :D Godt når kjæresten er så positiv! Vi kommer nok til å flytte inn i ny leilighet først mot sommeren så får vi se på når vi kommer til å prøve. Men jeg tror jeg vil lage en kos og god kveld til min kjære når vår tid kommer jeg også! ;D Masse lykke til! :D
BabyMe
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------