GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Når mannen ikke er klar

Det er ikke alltid mannen og kvinnen får det samtidig - ønsket om å få barn.
Ofte må nok jentene jobbe litt og vente litt før de får mannen sin på gli... Her er forumet for de som venter på at mannen skal bli klar.
Kanskje du har noen gode råd til andre?
Vennlig hilsen jordmor Siri
hva skjer ???
11:07 24.04.2008
hey :)

jeg er sååå klar for å bli gravid og alt ligger til rette for det oxo ... jeg fikk nesten sjokk den dagen min samboer sa jeg kunne slutte med p- sprøyta :) helt av eget initiativ ... jeg begynte så smått og hinte og snakke om barn og sånn... og han virket helt rolig på det ..
MEN plutselig så sier han at : jeg måtte bytte jobb ? fordi jeg jobber oxo kveldsvakter ... jeg måtte tjene mer ?? og han orker lissom ikke alt maset / grininga med å ha en unge ... såå negativ da :( blir så lei meg fordi han plutselig er såå negativ vettu.... håper det bare er en periode han har ..., han kan komme med under sex akt : lets make baby og blir det ikke unger av det her så vet ikke jeg *hihi* kan jo ikke annet enn å le heller da... han er jo absolutt med på leken på en måte :)

jeg tror ikke de gutta blir "klare" lissom... men hvis jeg hadde blitt gravid så hadde han sikkert blitt en kjempe flott pappa :) får tenke positivt... han kan bare glemme at jeg begynner med annen prevensjon nå ....
**eiamor **
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------