GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Kosthold og trening

Hva i all verden skal vi spise? Et sunt og vanlig kosthold er som regel godt nok, men hva er egentlig det? Her kan dere diskutere kosthold og graviditet. Hvis du har en god oppskrift, så er det fint om du også legger den i kokeboka vår.Her kan dere også diskutere oppturer og nedturer på vekten, hvor mye dere trener og hva dere selv synes er sundt og bra. Dere kan gi hverandre gode tips, men som alltid ellers: Det er ikke nødvendig å kritisere andre for hva de gjør. Man skal aldri slanke seg når man er gravid, men det går an å spise sundt slik at man unngår å gå opp mer enn 20 kilo, som faktisk er innenfor normalen i et svangerskap.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Min sønn er 5 mnd! og eg ser fortsatt gravid ut! Hjelp!!!
11:32 24.04.2008
kan noen hjelpe meg?
magen min ser fortsatt gravid ut... enda min sønn er over 5 mnd no.
Eg kunne bare amme først mnd.
Magen min virker veldig oppblåst...ser ut som den er full av luft!
eg kan fint drage magen min inn, og da blir den slik eg ønsker den skal være...
hva kan eg gjer for å få den mindre oppblåst?
Takker for alle svar...
babypoh
Sv: Min sønn er 5 mnd! og eg ser fortsatt gravid ut! Hjelp!!!
08:24 5.05.2008
for det første ville jeg vært forsiktig med hvetemel og sukker,det er luftbomber for magen! ellers ville jeg startet med en utrensingskur (mtd detox eller 30 days er gode produkt) etter kuren ville jeg tatt melkesyrebakterier for magen,det gjør underverker! =) spør på helsekostbutikken din.
freefly
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------