GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Hus og Hage debatten

For dere med interesse for hus og hage. Her kan dere gi hverandre råd og tips!
Har malt strie på veggene i stue. Kunne tenke meg og ha en fin tapet istedet. Noen tips om hvordan fjerne/ skjule striemønsteret.
13:27 24.04.2008
Er så lei av den strien på veggen. Vi bor i blokk så de fleste vegger er av mur. Trenger noen tips på oppussing av disse vegger.
Anonym
Sv: Har malt strie på veggene i stue. Kunne tenke meg og ha en fin tapet istedet. Noen tips om hvordan fjerne/ skjule striemønsteret.
21:18 24.04.2008
Det skal jeg gjøre jeg og, har strier men skal bytte de ut til annet tapet.
Hmm åssen får man revet av den gamle strien?
Mine87 2pp
Sv: Har malt strie på veggene i stue. Kunne tenke meg og ha en fin tapet istedet. Noen tips om hvordan fjerne/ skjule striemønsteret.
00:22 27.04.2008
Det enkleste er å bruke tapetfornyer,det er en tynn `tapet` du setter over stria som allerede er på veggen.Da er strukturen borte
Hvis man skal rive bort strien,må det sparkles etterpå,og det er en langt verre jobb... :)
Anonym
13:48 28.04.2008
tusen takk for svar. Det blir nok tapetfornyer her ja.
Anonym
22:16 2.05.2008
Vi fikk en maler til å helsparkle hele stuen. I malebutikken anbefalte de oss ikke å bruke tapet fornyer iet rom som stuen. Egner seg visstnok bedre i mindre rom...
Snilse
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------