Her kan dere som har habituelle aborter, dvs aborterer mer enn 3 ganger uten at det er provoserte aborter dele erfaringer, gleder og sorger.
Tvi, tvi!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Jahhooo!!! Vi har fanimæ klart d!!! :-))))))))))))))))))))))))))))))))
14:27 24.04.2008
Har diagnosen Habituell abort og sjansen for å bære fram et barn va visstnok liten, men vi har fanimæ klart d!!!
Kommer fra ultralyd nu, både innvendig og utvendig :-D Livmormunn va lukka å inni magen va det en baby me hoppanes hjerte! me målan 4,7 cm fra hode til rompa, beinan lå bøyd oppover så dm kom ikke me når han målte :-P Babyen lå å sov med beinan oppi været, hehe! :-)
Mamma va me å ho syns d va kjempe stas å se, men fikk med bilde av lillegulle til vise samboern :-D Han syns d va en utroli søt baby!!
Ska tebake om 5 uka på ordinær :-) men dn har ihvertfall både arma å bein inntakt!! jahooooo!!
Så alle sammen, det e muli at d går bra sjøl om man har mista mange gang!!!
Kos dokker alle sammen!!!
Va råarti at han sa æ va 11+6 idag, e jo akkurat d æ e :-)))
Sv: Jahhooo!!! Vi har fanimæ klart d!!! :-))))))))))))))))))))))))))))))))
21:34 24.04.2008
Herreguuuud så artig:);) grattis så mye md et bankende hjerte hos den lille---- det skal nok gå bra skal du se:=) går du på medisiner eller?? håper det går kjempe bra framover- om du er engstelig o.l framover, så vil jeg absolutt anbefale en babywatcher, denne har hjulpet meg mye i de tunge ukene ...nå kjenner jeg spark, og bruker den sjelden- men å høre hjerte til lillegutt er en utrolig fin musikk:)