Her kan dere som har termin denne måneden utveksle erfaringer og råd. Lure på om ting er normalt og kanskje føle deg ganske normal:-)
Slit forumet med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Når skal dere på ordinær UL?
19:25 24.04.2008
Jeg skal 20. mai. Gleder meg veldig, men samtidig kjenner jeg at det skal bli GODT å få den dagen overstått...! Det er veldig mange følelser med i bildet.
Skal på ordinær UL 21. mai. Bare gleder meg! :)
Men det er nok fordi eg var på tidlig UL i uke 7, og fikk sett en del da. Men er selvfølgelig nysgjerrig på om alt er bra med de to små, så blir spennende :)
Jeg har termin 27 oktober, så er 13+6 idag. har fått innkallelse til ultralyd 2 mai, og da er jeg 14+6.. Synes det er tidlig selv men..... Var på tidlig ultralyd i uke 9+4 jeg også, men skal bli skikkelig spennende.:)
Vi skal 14. mai, og gleder oss veldig. Er både spent på om ultralyden viser at alt er bra, om kjønn og om det er kun er en baby der inne. Har fått en stor mage alt.
Jeg er 15+5, og jeg skal til ordinær UL 26. mai. Gleder meg veldig, og skulle ønske tida kunne gå litt raskere. Har termin ca. 20. oktober, så jeg vil være 19+2 da. Har vært på ul hos akuttmottaket så sent som for en uke siden (pga blødninger). Det var et veldig dårlig ul-apparat, men vi fikk iallfall sett at babyen hadde vokst fint, så rund og fin ut, og at den rørte på seg. Hørte hjertelyd hos jordmor i går, og jeg har også så smått begynt å kjenne bevegelse, så føler meg ganske trygg på at babyen har det bra. Men jeg er veldig nysgjerrig på kjønnet da, og gleder meg til å få sett litt nærmere på den:-)
Hallo:)) Var på ultralyd i dag, er 14+6 idag... viste seg som jeg hadde antatt, at de hadde regnet feil;) Men fikk se det lille nurket.. var 15cm langt, og hjertet slo med en frekvens på 142 i minuttet.. jordmora så kjønnet, men vi vil ikke vite det før fødselen. Får ny time om 4 uker, da er jeg 19 uker på vei:)