GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Donor egg/sæd debatten

Denne debatten er for dere som trenger egg eller sædceller, uansett hvilken seksuell legning eller hva slags sivil status dere har. Både for kvinner og menn. Her kan dere utveksle erfaringer og tanker rundt dette og ikke minst hvor man kan få hjelp da det er lite hjelp å få her i Norge. Hvor kan man få hjelp og hva koster dette?
Dette er ikke et salgssted hvor man kjøpe hjelpen her i Norge, for det er nemlig forbudt. Vi anbefaler sterkt at dette skjer gjennom godkjente steder i de landene der man gjør dette. Foreløpig kan man heller ikke donere egg her til lands, men i utlandet.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Symptomer og vente på å teste, hvordan går det jenter?!
10:39 25.04.2008
6 dager siden min seneste tur til Køben, og har absolutt INGEN symptomer, men det er vel litt tidlig ennå. Hva med dere jenter, har dere symptomer og teller dere dager til test dagen? Merker jeg er veeeeldig utålmodig denne gangen, inbiller meg at jeg er gravid...noe med intuisjonen (som slo til de siste to gangene hvor jeg visst jeg IKKE var gravid....)

bkatrine
Sv: Symptomer og vente på å teste, hvordan går det jenter?!
12:08 25.04.2008
krysser fingerene for deg at du er å vei med en liten spire :-)
Jeg blir insiminert neste mnd om alt går som det skal på journal samtalen etc :-)
lillebie
15:55 25.04.2008
Hei!
Jeg hadde ingen symptomer jeg heller, men jeg hadde denne følelsen etter noen dager hvor jeg bare visste at jeg var gravid! Min kjære kone mente jeg burde slutte å tro på det, for hun mente det var noe jeg ikke kunne vite. Men jeg hadde rett jeg :)))
Lacey
20:00 25.04.2008
Hei ,jeg er på 5.dagen etter insem, og ingen spesielle symptomer her heller,bortsett fra litt unormal mengde utflod. Regner heller ikke med å kjenne noe særlig så tidlig.
Jeg tror ikke jeg kommer til å teste, bare vente og se om tr kommer eller ikke. Skal reise bort og skal prøve å tenke minst mulig på det, men ikke lett. Håper, håper .)
Gitte:)
21:17 25.04.2008
Jeg er på dag 9 etter inseminasjon, tror ikke jeg klarer å vente til IKM med å teste. Kanskje jeg begynner på dag 11. Hvis positiv, er det jo flott. Hvis negativ, er det jo bare å ta en til etter 2-3 dager. Har masse stikninger, spesielt i høyre side, men har man ikke stikninger ellers også, da? Vi får se. Blir spennende for mange her neste uke!
henny72
21:32 25.04.2008
Heia jenter
Det er i dag 6 dager siden mitt 3 besøk var i køb, og har i går og i hele dag hatt mensmuringer, unormalt mye utflod og stinger i spesielt høyre side. Kan være kroppen som spiller meg et puss :). Men jeg hadde det ikke slik to foregående forsøk, så her i huset stiger spenningen. Krysser fingre og tær for dere andre og meg selv. Ha en fin helg.
Poten
07:49 26.04.2008
Ingen symptomer utenom det vanlige her heller. Nå er jeg på 9. dagen. Har alle gangene jeg har vært der nede hatt endel symptomer, særlig den første gangen. Da var jeg sikker på at jeg var gravid, og hadde alle symptomer det er mulig å få..hehe. Blir litt rar av dette. Når en er gravid kanskje det føles litt anderledes og at man får sterkere symptomer :-) Til onsdag er det testings.

Lykke til med dere alle sammen!
eva37
15:48 26.04.2008
Jeg skal også teste på onsdag. da er det 15 dager siden inseminasjon. Føler meg egentlig ganske overbevist om at jeg er gravid, men kan jo være kroppen spiller meg et puss;) Føler i hvert fall samme symptomer som etter første inseminasjon og da ble jeg i hver fall gravid.

Jeg har også venninner som har fått satt inn egg og ikke kjent et eneste symptom, så jeg tror også man fint kan være gravid uten å kjenne noe:)

Det er håp for oss alle!
hegeno
15:57 29.04.2008
Heisan,

10 dager siden inseminasjon, veldige mensmurringer og stikkinger på begge sider, tror jeg er gravid :-) har det bare på følelsen, og det skulle neimen ikke forundre meg om det er to der inne.....er noe med denne intuisjonen altså. Etter å ha vært igjenom dette for 8. gang nå så må jeg si det kjennes helt annerledes ut denne gangen....men skal ikke teste før IKM på lørdag....tvi tvi.

Hegeno, har du testet eller?? og hvordan går det med dere andre?

bkatrine
20:04 29.04.2008
Hei. Det høres lovende ut at det føles anderledes ut denne gangen :-)

Jeg er på 12.dagen etter insem. og har ikke noen symptomer utenom det vanlige. Lurer litt avog til, men jeg tror ikke jeg har blitt gravid denne gangen heller. Sukk. Har bestemt meg for å vente med å teste til torsdag, da jeg har en billigtest fra Stork liggende, og da må jeg vente.

Lykke til med testingen for dere alle de nærmeste dagene. Håper det er mange positive tester!
eva37
18:21 2.05.2008
hei alle sammen :) høres ut som de fleste her er ganske positive og virkelig har trua :) :) HERLIG!! jeg ble inseminert på ons for et par dager siden jeg da.. men jeg er mere sånn at jeg ikke kan forstå om jeg kan være så heldig å bli gravid. må jo vente lenge enda jeg da, for å se om det ble noe på mitt 2 forsøk ;) men jeg håper virkelig! blir spennende og følge med dere andre her! tvi tvi alle sammen!!
singel og babyplaner..
19:42 3.05.2008
Jeg var definitivt ikke gravid ... utrolig hva man kan kjenne når man kjenner etter ;) Da blir det nytt forsøk i midten av mai :)
hegeno
13:33 5.05.2008
Jeg var heller ikke gravid denne gangen...symptomer my ass sier jeg.

Må hoppe over en syklus denne gangen og begynne på'n igjen med pergo neste mnd.....(etter råd fra Nordcia)

Grattis til dere som har klart det, jeg går på med krum hals for forsøk nr 9 i juni.

bkatrine
17:43 5.05.2008
Det var synd. Bra du ikke gir deg. Bedre lykke neste gang!
henny72
20:36 7.05.2008
hei igjen. da er jeg på dag 7, og kjenner IKKENO!! uff, jeg gir jo ikke opp håpet,selv om jeg er sikker på at det ikke er noe.. men blir jo lei meg allikevell da. men skal teste om 7-8 dager, så jeg får holde hodet oppe :)

hva med dere andre?
singel og babyplaner..
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------