GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

BIM-treff Trondheim

Treffes på dagtid?
13:37 25.04.2008
Noen sommer/høst jenter som kan tenke seg å møtes på dagtid istedet for kvelden? Jeg er frisk som en fisk men "tvunget" ut i svangerskapspermisjon pga at jeg jobber på barnevernsinstitusjon.... så det blir litt lange dager:-)
tjommis
Sv: Treffes på dagtid?
21:25 25.04.2008
Jeg er gjerne med, (funet ut at jeg rett og slett glemte forrige treff og) ...flau...

men jeg er jo i byen så gjerne med på litt kos og skravling. Du har jo faktisk nummeret mitt og, så bare og sende sms
Jannamor
10:59 27.04.2008
Hei! Har fri på mandager jeg.. så da er det muligheter.. må ha med Oliver da men..
chris&oliver+knøttet
18:43 28.04.2008
Jeg er ofte ledig på dagtid, du har nummeret :)
augustmamma 76
12:13 29.04.2008
Heia! Jeg blir gjerne med på treff på dagtid. Har ei jente på 5 og termin i juli/august-skifte.
påveimednummerto
13:24 30.04.2008
Hva med å treffes en mandag i 11-tiden eller deromkring da? Så får vi treffe Oliver også:-) Kan ikke noen foreslå en dato som passer?
tjommis
20:47 30.04.2008
ikkje heilt umuleg å kunne møte nokre på dagtid :) berre koseleg i grunn det. jobbar turnus (dag og kveld) og har litt fridagar i blant sidan eg har berre 50% stilling. plutseleg so kan eg nok vere med ein gong eller fleire :)
m/ "Prikken" i magen
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------