jeg vet faktisk ikke så mye om sånt enda, burde kanskje sette igang å finne ut litt.. Men 2,5 går fint for meg det, om det ikke er noe spesielt som trenger tilsyn. og deet håper vi ikke :-) kommer iallfall til å si hva jeg synes om det dersom de kommer med sånne kommentarer som det du fikk!
Hehe, skjønner du blir lei.. er lei allerede jeg.. Har ca 14 uker igjen, tror jeg det blir. jeg er 26+1 idag. De siste 2 ukene har det begynt å bli tungt.. har mye hodepine og vondter i ryggen.. generelt sliten.. har en jobb hvor jeg står og går hele dagen.. Men gruer meg faktisk ikke til fødselen da, bare gleder meg :D høres kanskje rart ut.. skjønner jo det er vondt, men det blir vel ikke mindre vondt om jeg gruer meg, vi får jo møte jenta vår for første gang når alt er over :) så flott og heldig for deg at du hadde positive opplevelser fra fødselen sist gang, det gjør det kanskje veldig mye lettere å gjøre det om igjen! kjenner jeg tenker litt på all uvitenheten av og til, men det blir kanskje en spennende utfordring og..
vet du hvilket kjønn du venter denne gangen?
|