Her kan du som mistet en baby under forrige svangerskap dele dine gleder over å være gravid igjen. Mange har også bekymringer, noe som er helt normalt, men som det kan være godt å dele med andre som også har vært i samme situasjon. Heldigvis går det som regel helt fint når man prøver igjen!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Vår tur :) Håper jeg da...
21:29 25.04.2008
I dag viste testen to streker :) Skal ta en ny i morgen for å være helt sikker, tviler jo fortsatt bittelitt, men den var jo positiv så... Misten i desember, og kjenner jeg er litt nervøs! Men mest av alt er jeg skikkelig glad kjenner jeg :) Trodde jeg skulle bli kjemperedd, men selv om en tanke eller to har gått med til at det kan skje igjen er jeg helt i himmelen jeg! Håper så utrolig det blir vår tur til å få et lite nurk med hjem :) Måtte bare dele med noen!
Anonym
Sv: Vår tur :) Håper jeg da...
23:36 25.04.2008
Åååå- gratulerer! Jeg skjønner godt at du er nervøs, men håper at du klarer å slappe av og nyte dette. Jeg vet- lettere sagt enn gjort. Jeg kommer nok til å være litt vrak neste gang. Mistet 7 mars jeg og venter enda på mens. Håper at jeg følger etter deg snart.:)
Takk for gode tanker :) Skal krysse fingrene for deg jeg, så kommer du nok snart etter tenker jeg! Masse lykke til :)
Anonym
Sv: Vår tur :) Håper jeg da...
20:29 27.04.2008
Gratulerer!!!
Den første tida er jo spennande, spesielt for oss som har mista før, men me må jo tru det går bra denne gangen! kryssar fingrane for at spiren held seg godt fast! XX