Her kan dere som har termin denne måneden utveksle erfaringer og råd. Lure på om ting er normalt og kanskje føle deg ganske normal:-)
Slit forumet med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
skal vi ha nytt treff i oslo jenter (formiddag)???
12:20 26.04.2008
Tenker å kanskje treffes i frongneparken da?????
sånn ca midt i mai....åssen passer det for folk???
Sv: skal vi ha nytt treff i oslo jenter (formiddag)???
22:46 26.04.2008
takk for sist ja
å jeg husker faktis hvem du er...hihi du satt rett over meg
så bra
jepp vi håper på bra vær... om ikke så får vi søke tilflukt på en cafe eller noe...hihi
13:51 27.04.2008
Ja, klart vi må møtes igjen!!! Det var hyggelig å bli kjent med dere, så vi må prøve å holde kontakten synes jeg. I mai finner vi en dag som passer. Blir helt sikkert mye godvær! =) Håper alt står bra til med dere.
11:04 28.04.2008
Hei hei! Jeg har også veldig lyst til å være med:) hadde ikke mulighet forrige treff! Går ut i permisjon nå på onsdag så alle dager og tidspunkt bør passe!
14:41 30.04.2008
hei hei:) takker for sist jeg også. Var kjempe kjekt! Blir så klart med på nytt treff den 9 mai.Blir hyggelig og se dere igjen jenter.Håper på fint vær no da!!
12:02 6.05.2008
Har du født?!! Gratulerer så mye. Står alt bra til med dere? Var du med på forrige treff? Klart vi må fortsette å møtes etter at barna kommer. Vi holder kontakten! Du må uansett bare komme på fredag om du har lyst og ork til det.
Hvor skal vi møtes på fredag da jenter? Frognerparken er ganske stor =) Hva med ved hovedinngangen... ? Klokken tolv. Høres det greit ut?
21:06 6.05.2008
jeg har lagt inn på BIM-Treff at det blir kl 12 ja
å hovedporten hørres jo veldig greit ut da
legger det også inn
nå gleder jeg meg til treff på fredag så HÅPER vi på FINT vær
gratulerer til deg som har født
om du vil og orker å bli med nå på fredag så er du hjertelig velkommen til det vet du;-)