Her kan dere fortelle hverandre fødselen forløp. Dette er også et godt forum for dere som er gravide, og som lurer på hvordan det var å føde. Kom med dine spørsmål her.
Lure litt på om eg e unormale eg...
17:26 26.04.2008
Men eg grue meg ikkje til fødsel i heile tatt.. tenke som så at detta går vel bra... Har eg bare skylappar foran øynene?
Gruer meg ikke noe jeg heller, men gleder meg kjempemasse! Dette blir min 2 vaginale fødsel, så vet jo hvilket smerte h.... jeg har i vente, hehe... Er kjempespennende å føde, en helt utrolig flott opplevelse:)
Tenker du er ganske normal, jeg:) En fødsel er en fantastisk opplevelse. Javel, så er det litt vondt, men vel verdt opplevelsen. Synes tannverk er myyyye verre:)
Anonym
Sv: Lure litt på om eg e unormale eg...
08:45 27.04.2008
Nei du e ikje unormal selv om du ikje grua dæ te fødseln har selv aldri grua mæ te nån av mine fødsla går me nr 3 nu
Det er fint!! Har nå hørt mange skrekkhistorier, men også mange gode, men legger liksom ikke noe av skrekken på meg selv da.. :o) Men så har jeg nok vært borti mye rart, selv om dette er første gang med fødsel for meg. Tar ting litt som det kommer.
Jeg har en "fare" for å få keisersnitt om babyen blir for stor, da jeg er risiko, men har veldig lyst å føde selv!! Krysser fingrene for at han blir som normalen i familien min, det er visst ca 3000 -3200 gram det.. så det skulle gå fint inbiller jeg meg :o)
jeg gruer meg heller ikke. gleder meg bare til å få det ovrestått.
Er klar over at det kommer til å gjøre usannsynelig vondt, og kanskje drøye i evigheter, men det får så være. må gjennom det uansett tross alt, så vidt jeg har hørt er det ikke noen angrerett på det her så ;)