GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Fødseldebatten

Her kan dere fortelle hverandre fødselen forløp. Dette er også et godt forum for dere som er gravide, og som lurer på hvordan det var å føde. Kom med dine spørsmål her.
Lure litt på om eg e unormale eg...
17:26 26.04.2008
Men eg grue meg ikkje til fødsel i heile tatt.. tenke som så at detta går vel bra... Har eg bare skylappar foran øynene?
C@milla
Sv: Lure litt på om eg e unormale eg...
17:51 26.04.2008
Gruer meg ikke noe jeg heller, men gleder meg kjempemasse! Dette blir min 2 vaginale fødsel, så vet jo hvilket smerte h.... jeg har i vente, hehe... Er kjempespennende å føde, en helt utrolig flott opplevelse:)
Bruden07=FØDEKLAR!!
03:49 27.04.2008
Tenker du er ganske normal, jeg:) En fødsel er en fantastisk opplevelse. Javel, så er det litt vondt, men vel verdt opplevelsen. Synes tannverk er myyyye verre:)
Anonym
08:45 27.04.2008
Nei du e ikje unormal selv om du ikje grua dæ te fødseln har selv aldri grua mæ te nån av mine fødsla går me nr 3 nu
pusur26
10:51 27.04.2008
Det er fint!! Har nå hørt mange skrekkhistorier, men også mange gode, men legger liksom ikke noe av skrekken på meg selv da.. :o) Men så har jeg nok vært borti mye rart, selv om dette er første gang med fødsel for meg. Tar ting litt som det kommer.

Jeg har en "fare" for å få keisersnitt om babyen blir for stor, da jeg er risiko, men har veldig lyst å føde selv!! Krysser fingrene for at han blir som normalen i familien min, det er visst ca 3000 -3200 gram det.. så det skulle gå fint inbiller jeg meg :o)

Lykke til alle dere andre også!!
C@milla
11:31 14.05.2008
jeg gruer meg heller ikke. gleder meg bare til å få det ovrestått.
Er klar over at det kommer til å gjøre usannsynelig vondt, og kanskje drøye i evigheter, men det får så være. må gjennom det uansett tross alt, så vidt jeg har hørt er det ikke noen angrerett på det her så ;)
aequitas
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------