GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

PCOS

Her er forumet for deg som har påvist PCOS eller lurer på om du har det. Her kan du gi gode råd til andre eller få noen selv også. PCOS er et område det forskes mye på for tiden og hvor det stadig dukker opp ny informasjon.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Noen med pcos som har tatt lap (kikkhullsoperasjon), og blitt gravid eller ikke?
18:32 26.04.2008
Hei.
Jeg er 28 og ny her. Fikk i des 07 påvist pcos etter å ha prøvd å bli gravid i 6 mnd. I Februar tok jeg lap(kikkhullsoperasjon). Og har hatt 2 veldig regelmessige TR etter dette.
Nå venter jeg TR idag, men hadde kraftige mensen lignende smerter i går og forgårs, men ikke noe blødning enda. I tillegg har jeg hatt veldig ømme bryster og kvalme i ca en uke. Tok en graviditetstest i dag tidlig, men den var negativ. Kan jeg være gravid likevel? Er det noen som har opplevd noe lignende? Eller vet noen hva man kan gjøre for å bli gravid i min situasjon? Mannen min synes det er slitsomt at jeg snakker om dette så mye.
Var gravid ( uten at det var planlagt) i 2005 men mistet i 12. uke. Hadde ikke noen symptomer før i 7 uke dengang.
Jeg er veldig bekymret for å ikke bli gravid. Og har håpet på å være gravid hver måned siden juli 07:-(
Håper det er noen som kan svare meg eller har opplevd lignende.
alimi
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------