Bli med i debatten - utveksle synspunkter og erfaringer!
skulle overraske mannen min i dag....
22:16 26.04.2008
skulle gje han en heftig omgang på kjøkken gulvet,presset han inntil veggen,kysset han lidenskapelig og skulle til å sude han,da skubbet han meg vekk og nektet...hvilken mann sier nei takk til å bli sugd????????????????????????eller sier nei takk til sex???????????????føler meg iallefall dritstygg...
Anonym
Sv: skulle overraske mannen min i dag....
22:29 26.04.2008
kanskje han ikke hadde dusjet den dagen å følte seg uren til å bli sugd?
Min sambo er litt sånn..vil helst være ren før vi har sex, han liker å bli sugd hver gang, så det får jeg ikke visst han ikke har dusjet den dagen :)
Så kanskje det er grunnen?
Anonym
22:36 26.04.2008
han hadde dusjet,han snakker om at det kan skade babyen og vil ikke vi skal begynne på noe vi ikke kan fullføre....bla bla bla...det er siste gange eg gidder å prøve å overraske han..og det er alltid eg som må hinte om sex...vi har ikke sex ofte heller...2-3 ganger pr mnd....lurer på om han er utro...eller om han ikke liker meg lengre...
Anonym
23:17 26.04.2008
er somme mannfolk som er redd for å ha sex pga babyen i magen.
De greier ikke å ha sex for de trur de vil skade babyen. Eller at det blir rart pga babyen er "tilstede"
Så har helt sikkert ikke med deg å gjøre eller at han er utro. Du er ikke alene om å ha en sånn mann :)
Min er ikke sånn..enda iallefall..håper han ikke blir det hell..men jeg har lest om flere her inne som sliter med at mannen ikke vil pga han er redd for å skade babyen, eller føler det blir feil pga babyen er der..
Anonym
11:42 28.04.2008
Skriver under på de som har menn som er redd for å skade babyen under sex.
Jeg tror nok ikke at det har noe med deg å gjøre....menn har de merkeligste tanker om vår gravide kropp eller det kan være at han rett og slett ikke hadde lyst.
Anonym
15:51 28.04.2008
han hinter aldri om sex,det er alltid eg som må hinte...hadde det vert opp til han hadde vi vel hatt sex 1 gang pr mnd,er det rart eg trur han er utro...vi hadde mye sex før....
Anonym
16:52 28.04.2008
Hei....
fortvil ikke, min samboer er akkurat som din. Sex er liksom ikke tema lenger, og ja jeg har hatt mange stunder der jeg har trodd han har vært utro eller ikke elsker meg lenger osv, men har kommet frem til at noen menn er liksom ikke så ivrig på sex under svangerskapet. Han hater utroskap og får vel kost litt med seg selv når jeg er borte. Vi har faktisk ikke hatt sex mens jeg har gått gravid. Slå den. Men har liksom kommet litt ute av det. Så nå gruer jeg meg til at alt skal være normalt etter fødsel som er om 5 uker. Men tror han har litt prestasjonsangst for at han skal bli slapp eller miste tenningen mens vi er i action, pga stor mage og stor kropp osv. Tror vi må bare vente til etter fødsel og være flinke til å ta tid til hverandre og sex. Håper så veldig at det blir bra igjen, for det er et must for meg.... lykke til og tenk på at snart er alt nesten til det vanlige igjen.
Anonym
12:22 29.04.2008
Du sier han nettopp hadde dusja, det er en stor sjangs for at han "ordna" seg sjøl da...
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem