GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Prematur - debatten

Når fikk dere hjem med premature barn?
18:48 27.04.2008
Jeg fødte en gutt i uke 30+4 for 5 dager siden....1930 g å 40 cm... ligger i kuvøse å trenger litt pustehjelp,men d går fremover hver dag...:o)
Men legene vet ikke noe om når vi får hjem enda....når fikk dere hjem? Trenger noe å se fram til:o)
dolla82
Sv: Når fikk dere hjem med premature barn?
19:58 27.04.2008
Jenta vår er født i uke 32, 1486 g og 40 cm. Vi var på sykehuset litt over 1mnd. Det kommer nok litt ann på hvor bra babyen vokser og spiser. Når vi reiste hjem veide jenta vår ltt over 1900 g.
PrematurJenta06
20:30 27.04.2008
Gratulerer med gutten din:)

Gutten min kom hjem på overnattings permisjon på termindagen, han er født i uke 26+5.

Men det varierer veldig når man kan dra hjem, ei jeg ble kjent med på sykehuset fikk med seg sønnen sin hjem en mnd. før meg. Vi hadde termin sammtidig, men gutten hennes kom til ca. 2 uker etter min.
Ellers fikk de fleste jeg snakket med reise hjem før termin:)

Lykke til:)
min *lille* prins*er stor*
14:38 28.04.2008
fikk en liten for straks 1 mnd siden, i uke 31, han var
46 cm og 2150 gram, vi har no vært hjemme en uke, var 3 uker på
sykehuset.. han er nå 2,4 kg..

Du må nok belage deg på noen uker, min lå ikke i kuvøse eller fikk noe
pustehjelp...

men når babyen kommer ut av kuvøsen å i seng, er det lettere å
si når du kan komme hjem.. for da må han bare lære å spise, så kommer dere nok fort hjem etter det.. visst han klarer det fint !;)

Gratulerer og masse lykke til !;)
chicadee
15:30 28.04.2008
Gratulere:)
Fikk gutt i uke 34, 1585 gram. Var på sykehuset 1 mnd, han hadde så vidt passert 2kg da vi reiste hjem.
Venter spent på nr 3
19:25 28.04.2008
Takk for svar:o) fikk vite i dag at han må være på sykehus minst 1 månde,så jeg får bare være tålmodig(",)
dolla82
NYTT 22:06 11.05.2008
Hei
håper at det går bra med dere og den lille. jeg fødte en gutt 26 jan 6 uker før termin og han veide 2740g og var48cm. da han ble født hadde han en infeksjon på lungene og måtte i respirator i noen dager vi var i tr.hjem fra 27 jan til 4 feb da ble vi overført til kr sundsykehus og var der til 15 feb.
Knut Erik sin mamma
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------