GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

BIM-treff Trondheim

Treff for gravide studenter med følge
19:07 27.04.2008
Takk for forrige treff, det var så hyggelig! Har snakket med Eirin og Elisabeth og vi synes det hadde vært så hyggelig å få til et treff igjen, denne gangen med våre menn :) Kan sikkert være litt greit for de også å treffe noen (ny)kommende fedre! + at det er gøy å bli kjent med andre par som venter/har barn....

Lørdag 03. mai er foreslått, hvordan passer det for dere andre? Vi tenkte at vi kunne gå ut og spise sånn i 17-18 tiden (sitte ute hvis det er vær til det-jippi!) og etterpå henge sammen, ta ei øl eller en "drink" :)

Her kan alle komme, enten om du var på forrige treff eller ikke :) Bare å hive seg med :)

Denne treffet er altså tenkt utenom treffet (som mest sannsynlig blir) på torsdag?!? Da har vi jentekveld med ekte jentesnakk :)

Hva sier dere? :)
elin marie
Sv: Treff for gravide studenter med følge
20:24 27.04.2008
:) meld dere på a! blir kjempekos! Gleeeeeeder meg! håper være holder!

Jeg og forhåpentligvis sambo er med ihvertfall..

Elisabeth og sambo...

Elin Marie med sambo...

:) Flere?
Sussa85 med august-spire;)
19:39 28.04.2008
Jeg har veldig lyst. Men det er ikke sikkert vi får barnevakt. Er det kanskje greit om vi tar med dattera vår til middag i hvert fall. Kanskje vi klarer å få barnevakt til kvelden, men det er ganske vanskelig på dagtid.
mammalisa86
20:03 28.04.2008
Det må gå bra da:) Men vi skal jo ikke ut å spise før i 5-6 tia da... kan sikkert ta d rundt 7 og.. om dt blir lettere med barnevakt da.. Håper det ordner seg for dere..
13:43 29.04.2008
Ja, ingen problem for oss å spise kl 7 hvis det passer bedre! Ellers må dere bare ta med datteren deres :)

Vi kan jo begynne å tenke på hvor vi vil spise....må kanskje bestille bord? Noen forslag?
elin marie
19:17 29.04.2008
Må kanskje bestille bord, vi blir jo endel folk =) Æ og Eirin snakka om å dra ned og sjekke ut litt i mårra, da kan vi jo bestille me det samme. Tenkte på den italienske restauranten, førr da e det jo både pizza og pasta, litt førr enhver smak =) Bestille bord tell rundt 10 stk... Åh, blir så koseli!
lilleeli
22:38 29.04.2008
Jaa.. blir sikkert bytur i mårra ja:) altså for å sjekke ut div.. Tenkte på primo da? ... Så bestiller vi bord samtidig... Hovedsaklig ut om det går an... :) det blir RÅKOSLIG!!! å som jeg gleder meg! hehe... Nå kan jeg endelig begynne å kose meg med at jeg er gravid! Ting er PERFEKT!

Bestiller bord til 10-12 stk..ja..slik at d kanskje blir plass til ett par til om flere vil være med...

Og så har vi jo torsdag da:) Når skal vi møtes da? 18 som sist?

Tina snakket om Bare blåbær her på msn i sted.. hun kunne sende mail og bestille bord der til torsdag om nødvendig.. :) Der hadde de noe sodadrinker osv..

dette blir knall!
23:08 30.04.2008
No har vi, æ og Eirin, bestilt bord tell lørdagen åsså =) Blei på Primo (italiensk) på Solsida kl.18. Men har bare bestilt tell 10 pers, så folk må være flink å si ifra om vi blir flere, så æ kan "utvide" bordet=) De 10 som e registrert e: Lisa + følge, Tina+, Eirin+, Elin Marie+ og mæ Elisabeth +. Kanskje barnet ditt Lisa åsså blir me? Men treng sikkert ikkje bestille plass tel ho...? Det fikse vi bare der =) Flere som vil være me??

ALLE e hjerteli velkommen, bare meld på her!
lilleeli
22:24 2.05.2008
Da va bordet utvida tell 14 persona, dvs at Randi +, og Maria + har kommet tell, veldi koseli! Det her blir knall!!!

Da sees vi jente og gutta, på Primo kl. 18.00 lørdag, i mårra - jippi =)
lilleeli
16:46 3.05.2008
Bordet står førresten på Lilleby (som e mitt etternavn =)
lilleeli
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------