GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Habituell abort

Her kan dere som har habituelle aborter, dvs aborterer mer enn 3 ganger uten at det er provoserte aborter dele erfaringer, gleder og sorger.
Tvi, tvi!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Svar på kromosomprøver, nå er alt håp ute...
21:56 27.04.2008
Lå på badrommet og gråt som jeg aldri før har gjort. fikk svar på kromosomprøvene i går. der står det at har funnet såkalt balansert reciprokal translokasjon mellom kromosom 14 og 17, med bruddsted i q22.1 og q24.2. når jeg har søkt litt på dette, er det noe hjertegreier begge to, så har mistet håpet helt. dette sammen med en pcos diagnose blir nok ikke lett. skal ringe ullevål i morgen da, men er absolutt forberedt på det verste. alt jeg har ønsket for meg og mannen min de siste årene er å få et barn...........
sprø prøver
Sv: Svar på kromosomprøver, nå er alt håp ute...
00:45 28.04.2008
Svarte deg inne på sliterne. Men sender deg en stor trøsteklem her også!
kirsty-1.IVF
Sv: Svar på kromosomprøver, nå er alt håp ute...
21:18 28.04.2008
Sender deg en stor klem. Men det første som slo meg nå var at kanskje Tampere(?)-klinikken i Finland kan være et alternativ for dere? Der kromosomtester de de befruktede eggene. Har en helt annen bioteknologilov der enn her.

Selv har jeg mange stopp igjen før vi drar dit, men også det skal prøves her i gården om vi må, i allefall før jeg tillater meg å gi opp. Jeg forstår så godt den smertefulle sorgen du gjennomgår med det store ønsket om å få barn. Det er så urettferdig!!! Men en dag SKAL vi lykkes!!!!! Jeg nekter å gi opp håpet og ønsket om mange barn!!

Stor trøsteklem
Mia82*ønsker nr 2*
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------