GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Slitere

Et forum for dere som har prøvd å bli gravide i mer en ett år eller som sliter med mange spontanaborter. I det hele tatt et forum for dere som syns at det ikke er noen lek å lage barn lenger. Her kan dere dele erfaringer og følelser og kanskje utveksle gode råd også? Tvi, tvi videre!

Vennlig hilsen jordmor Siri

Lavt stoffskifte og temping
10:50 28.04.2008
Heisann

jeg har hørt noe om at hvis man konsekvent har lave temper kan det tyde på lavt stoffskifte. Mine temper ligger på 36.0 - 36.4 før eggløsning. Denne mnd tror jeg også at EL ikke skal komme, buhu... Noen som har noen tips? evt. homeopet medisin som kan hjelpe å få ting på rett kjør??
Giina
Sv: Lavt stoffskifte og temping
17:53 30.04.2008
jeg har lave temperaturer, men vet ikke om de har noe med lavt stoffskifte å gjøre.. temperaturen min svinger også endel sånn at jeg kan ikke få noe svar utifra ff.. men uansett så skal du ikke til en homeopat men stoffskiftet ditt.. du må til legen din og få medisiner så du kan holde stoffskifttet ditt i sjakk..
rampejenta 13pp, 1 ma,1sa..
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------