GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Gravid og arbeidsledig

Oppgitt over NAV...
12:50 29.04.2008
Var og snakket med saksbehandleren min hos NAV arbeid i dag, fordi jeg går på attføring, og jeg nå har blitt sykemeldt i 1 mnd.. Ble ikke akkurat klok av det hu sa, for vet ikke om jeg mister pengene mine eller hva som skjer.. Fikk høre at kanskje jeg måtte over på rehabiliterings penger eller kanskje jeg måtte gå på sosialen.. Skjønner ikke at en saksbehandler ikke kan gi en ett klart svar når man lurer på noe.. Er i uke 31 og trenger svar på dette ganske snart syntes jeg, blir litt krise her hvis jeg mister pengene mine... Huff måtte bare få ut litt frusterasjon her, blir så oppgitt....
Noen andre som har opplevd det samme, som kanskje kan gi meg ett mer klart svar enn hu på NAV???
Liss 03.07.08
Sv: Oppgitt over NAV...
09:21 1.05.2008
om du klare å få legen til å søke om rehab.penger ville æ ha gjort det.. men trur du ikke får den innvilget hos NAV om det er pga av graviditeten. sånn æ har forstått.. for ett par år sia va æ nesten i samme situasjon men legen min å æ søkte på rehab.penger pga av årsaken til korfor æ gikk på attføring!
påhanigjen79
Sv: Oppgitt over NAV...
09:23 1.05.2008
å du må være under behandling....gå eks 2 gang i mnd te fysiot.
æ gikk på rehb.penger til min datter va 10 mnd gammel :) alltså ett år :)
påhanigjen79
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------