GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Snart klar

Dette forumet er for både damer og herrer som snart er klare for å lage barn, men som ikke helt tør/vil ta steget ennå.
Her er det vel bare å ønske lykke til:-)
Vennlig hilsen jordmor Siri
Studenter..?
13:11 29.04.2008
Jeg studerer sykepleie og er snart ferdig med første året=) Jeg og samboeren min vil gjerne prøve å bli gravide i løpet av siste året mitt (09/10).. Flere her som er studenter og venter pga dette? =)
Anonym
Sv: Studenter..?
18:34 29.04.2008
Hei :) Jeg studerer også sykepleie, men blir ferdig nå i juni. Vi venter til jeg har fått jobbet litt slik at jeg får rett på fødselspermisjonpenger. Vi har en datter far før som vi har forsørget med lån/stipend, så før nestemann kommer ønsker vi en litt bedre økonomi :)
annabanana
Sv: Studenter..?
23:12 29.04.2008
Jeg er sykepleierstudent jeg også, og er ferdig om et par mnd. Jeg og sambo har en datter fra før...han har hatt god jobb mens jeg har studert, så det har gått veldig bra. I tillegg til studiene har jeg jobbet litt ekstra, så vi har alltid hatt nok med penger. Dattera vår er 7, 5 år gammel, og jeg begynte på skolen når hun var 2. Fikk henne tidlig, så jeg tok videregående og høgskolen etter hun ble født. Det har ikke vært noe problem i det hele tatt. Men vi har derimot lenge hatt lyst på nr to, og bestemte oss for å vente til jeg ble ferdig med studiene. Vi hadde nok klart oss selv om jeg ikke var ferdig, men av og til lønner det seg å være tålmodig. Herlig å tenke på at du slipper å gå tilbake til oppgaveskriving og eksamenslesing etter svangerskapspermisjonen....da er det bedre å vite at en har en jobb og en fast inntekt som venter en...for det koster å ha barn i barnehage og SFO!!! Så hvis jeg var deh ville jeg ha ventet...det er jo ikke så lenge til da...tiden flyr avsted:)
*siv*
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------