GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Kranglesiden

Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym. Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover, men ellers kan du krangle i vei her :-)

Ps. Du går inn på eget ansvar! Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Hater selvangivelsen...
18:51 29.04.2008
Tiden er igjen inne for å levere "sjølmeldinga". Er så drittlei hele greia... I år gidder jeg ikke rette for jeg får igjen 27 000 :o) MEN det er nok mange som ikke går igjennom den som taper penger i år (sikkerg meg og). Det er jo det staten vil med at vi "stilltiende" aksepterer selvangivelsen. Holdt kjeft og betal. Nå får færre og færre innsikt i hva du kan få fradag for ved feks langvarig sykdom, barnepass osv. Så vinneren her blir nok staten... trur eg...
Supha
Sv: Hater selvangivelsen...
20:32 29.04.2008
Når folk ikke gidder å se over og gjøre endringer syns jeg i grunnen ikke noe synd på de heller. Det er ikke spesielt vanskelig å finne ut hva man har rett på av fradrag. Kan være god timesbetaling å se over selvangivelsen. Så at staten vinner på at du ikke gidder å se over selvangivelsen kan du vel ikke takke noen andre enn deg selv for, kan du vel?
HockeyMamma og (serie)gullet
21:01 29.04.2008
Nå har vi ikke akkurat det mest kompliserte selvangivelsessystemet her i landet, da -i alle fall ikke i forhold til noen tiår tilbake, så hvis folk ikke gidder å bruke tid på å sette seg inn i hva de har rett på av fradrag og ting, så syntes heller ikke jeg synd på de...
AndreVonDrei
22:45 29.04.2008
Jeg syns også det er en billig forsikring, og det å betale mye i skatt er en safe måte å "spare" på. Fant ytterligere fradrag for 5 sifret beølp, og det må jeg da si meg fornøyd med? Det er ingen som gjør det for meg, må lete selv. Og det gir meg igjen enda mer tilbake- så da er det verdt det!
JAPP™
15:51 1.05.2008
Nå er det jo gjerne slik at "staten" hvert år anmoder folk om å kontrollere selvangivelsen i stedet for å bare måke den inn igjen uten å sjekke om noe er riktig, så paranoiaen din er noe grunnløs.
Bærkorg Måkeskrik
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------