Uff, dette høres så vondt ut! Bodde dere sammen frem til han stakk av? Føler med deg, min har også stukket av. Har ikke hørt fra han på over en uke.... Men det var forventet, da vi kun egentlig hadde datet i 4 måneder og han ikke akkurat hadde gitt et veldig ansvarlig inntrykk frem til da. Han truet med å rømme landet selv og kanskje er det nettopp det han har gjort, men som Muffe sier: jeg kan ikke annet enn å se det som at HAN går glipp av det som kunne vært det største i livet hans.
Det viktigste nå er at du kommer litt på 'oversiden'. Tenk at han vil gå glipp av noe så fantastisk som å sette et nytt lite liv til verden! Snakk med alle venner og familiemedlemmer som du stoler på og som kan gi deg støtte og kjærlighet i en vond tid. Ikke skam deg eller føl at du har noe skyld i hvordan han oppfører seg! Det er hans liv og hans reaksjoner og det er KUN han som har ansvar for det han har gjort mot dere den siste tiden. Skriv dagbok eller brev til han (som du kanskje ikke sender) der du ikke legger fingrene imellom. Jobb deg igjennom det uforståelige og vonde. Tenk på alt som ligger til grunn for at du skal klare dette helt flott alene. For du er ikke alene, du har familie og venner rundt deg, og hele den norske stat som verner om deg og den lille.
Klem fra meg |