GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

BIM-treff Troms

Nytt kveldstreff på Aunegården neste uke...
21:38 29.04.2008
Hei. Har reservert bord på Aunegården i et rom som heter "pølsemakeriet", da får vi sitte litt uforstyrret. Det er god plass til mange der, så det blir nok koselig. Blir tirsdag 6.mai kl 1800. Velkommen til alle....
romsjulskos
Sv: Nytt kveldstreff på Aunegården neste uke...
22:02 29.04.2008
Kos dere =) Æ skal spille poker på tirsdag med samboeren min og noen kamerater av han! Så bra at du har bestilt bord i pølsemakeriet!
GravidTone
23:24 29.04.2008
lykke til me pokerspill.. ja d blir bra å få et eget rom. prøvde å få der eller i vinkjelleren sist også, men da va d opptatt.. sees en anna gang:)
romsjulskos
10:56 30.04.2008
Jepp :) Håper noen av kveldstreffene kan bli på onsdager fremover! Det passe så bra for oss som går på pilates kl. kvart over fire te kvart over fem!
GravidTone
16:43 30.04.2008
hei. ja da skjønner jeg at d passer bedre med onsdagstreff for dere da. kan ikkje du legge ut et forslag om treff onsdagen etter der da?
romsjulskos
21:47 30.04.2008
Det kan jeg alltids :) Noen forslag om sted?
GravidTone
23:40 30.04.2008
vet ikkje. hvis du skal på driv på fredag kan du jo bli enig me dem om noe.... kan ikkje komme da.. er på hurtigrutetur;)
romsjulskos
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------