GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

BIM-treff Trondheim

Nytt gravidtreff for Gravide studenter 1.mai
23:53 29.04.2008
Da er bordet reservert ved bareblåbær på solsiden kl 18.00 torsdag 1. mai:) Og det bli såååå koslig!!!

Og hvis du itj har vært me før, så kainj du gjerne bli me no!!!! Om du e 4 uka på vei eller har en 4 uka gammel bebis spille ingen rolle, lenge leve integreringa;)

Skriv gjerne om du kjæm under linken.

(Bordet er reservert på Tina)

Vell møtt!
trønderpi med julibarn
Sv: Nytt gravidtreff for Gravide studenter 1.mai
12:18 30.04.2008
Herre blir virkelig rååå koslig!! :)

Minne og på at vi ska ha ett treff MED følge på lørdag.. også nye gravide studenta/studenta med barn kan møt opp der.. Vi ska spis rundt 19.. og så blir det pub etterpå:) så barn e kanskje ikke like aktuelt å ha med på det treffet..For dem som vil vær med på pub ihvertfall;) .Æ og Elisabeth ska sjekke ut Solsiden for reservasjon av bord osv i dag.
Sussa85 med august-spire;)
12:50 30.04.2008
Jeg blir kansje med denne gangen, var bortreist sist det var treff..
Men må høre med sambo åssen planen er i morra..
Så gir et 100% sikkert svar seinere i kveld..
Lørdagen kan vi ikke bli med for vi har ikke barnevakt :-S
Randi86*Amalie*27.01.06 +spire
00:58 1.05.2008
Bra du kanksje kommer i morgen da! Men det er uten samboere da:=) hehe..slik vi tenkte det..greit å vite..slik at han ikke blir alene som eneste mann... Men nekter ingen å komme:)hehe...
Sussa85 med august-spire;)
13:41 1.05.2008
Skjønte det :-P
Tviler igrun på at jeg hadde fått med meg samboeren min uansett om vi hadde hatt barnevakt :-P
Men ser ut som jeg kommer i dag, fikk ikke sagt fra i går for sambo måtte på overtid så fikk ikke snakket med han før klokka var nærmere 00.30 i går *jeg hater overtid til tider*..
Randi86*Amalie*27.01.06 +spire
08:31 1.05.2008
Pappa er her oppe for opperasjon nå, så dersom formen hans er bra og alt går knirkefritt dukker jeg nok sikkert opp! :)
1+1,snart 3
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------