GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Sentralsjukehuset i Sogn- og Fjordane, Førde

des/jan 09
01:41 30.04.2008
Noen her som skal føde i førde da? Er annengangs, og var veldig fornøyd med førde forrige gang, så spent denne gangen;) Er jo så mange som sie så mye forskjellig;)
Anonym
Sv: des/jan 09
20:06 10.05.2008
hei, hvordan er det her? er førstegangs og veldig nyskjerrig. er jordmødrene hensynsfulle eller sure og grinete kjerringer*? :)
Anonym
21:44 14.05.2008
jeg skal..
mens termin 11 januar.. gleder meg :)
PlommeKetchup
12:53 14.06.2008
nei, veldig bra og kjempe bra oppfølging i førde følte jeg i alle fall;)
Så spennende da, PlommeKetchup!;)
Har termin (mens og tidlig UL) den 1 januar;) Håper jeg klarer å knipe igjen til over nyttår!!:D
;)Renate&Gabriel;)
15:51 14.06.2008
Skal ha tvillinger der i september/oktober... Tida vil vise om det blir fødsel eller keisersnitt... :) Gleder meg gjer eg uansett!
Har hørt berre positivt om føden i Førde :)
Sizzi
22:34 9.07.2008
Så kjekt med tvillinger da!! Gratulerer så mye!!;);)
Eg har hørt litt negativt derifra, men ikkje sånn ekstremt negativt, va sjøl veldig fornøyd sist;) Aå litt spent dinna gangen;)

Du med termin 11 januar, er du fra Førde da eller?:)
;)Renate&Gabriel;)+Spire;)
15:21 10.07.2008
Tvillinger blir stas ja, spesielt siden det blir våre to første også! :)
Har faktisk gått i klasse med samboeren din, på grunnkurs elektro!
Har sneke på bilder av Gabriel på Facebook, skikkelig nydelig gutt :)
Og nå venter dere en til? Gratulerer!
Sizzi
23:04 13.08.2008
Ja, tenker det blir kjempe spennende!;) Litt spesielt å få tvillinger første gangen da? Det må være helt fantastisk;)
Er vel begynt å bli veldig tungt å slitsomt nå da, i og med at du nermer deg termin?

Hehe, har du det?? Så morsomt da!;)
Ja, Gabriel er en god`gutt, begynt å bli veldig lur og utspekulert da, men tror det er en fase:)
Ja, vi venter en liten en til, termin 30 desember etter UL:) Blir spennende, men sikkert travelt i begynnelsen:)

;)Renate&Gabriel;)+Spire;)
15:16 14.08.2008
Blir veldig spennende! Gleder meg skikkelig til å få hilse på dei! :)
Er 31 uker på vei i morra, så ikkje SÅ veldig lenge igjen no!
Er litt "lei" av å gå sånn, men går bra. Har ikkje lagt på meg så veldig, og er ikkje så stor som mange forventa at eg skulle vere no.
Ser ut som om eg "berre" har 1 inni magen... Hehe... :)

Men merker eg blir fortere trøtt og sliten, skal ikkje mykje til... Men har heldigvis ikkje hatt andre plager enn det hittil! (bank i bordet!!!!)

Blir koselig med en til da! Og sikkert stas for Gabriel å få en å vere storebror til! :)
Sizzi
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

------- Annonser -------