GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Sex i svangerskapet - debatten

Hvordan er det med lysten?

Bli med i debatten - utveksle synspunkter og erfaringer!
Våt og høygravid
12:38 30.04.2008
Noen flere her inne nå? Jeg er så uendelig kåt, med store struttende sprengende bryster som jeg klyper forsiktig i. Magen er så stor nå at det er vanskelig å komme til, men en deilig vibrerende dildo gjør nytten. Noen andre som er blitt ekstremt kåte på slutten av svangerskapet?
Anonym
Sv: Våt og høygravid
13:00 30.04.2008
Våt ja, det skal jeg love deg. Og alt jeg tenker på og tenner på er jenter. Har så utrolig lyst til å prøve jentesex at jeg blir helt gal. Brystene mine er så store og deilige og tanken på å kjenne en naken jente inntil meg er utrolig opphissende. Pupper, klitt og deilige safter--nam. Jeg onanerer så ofte at det nesten er flaut. Tar på meg selv i bilen og håper at lastebilsjåfører sr meg mens jeg kjører. Herregud. Er vår nå og må nok kose meg litt snart...Hvordan gpr det med deg, fortsatt kåt?
nick_350097
13:09 30.04.2008
Fortsatt kåt og på grensen til å komme. Har akkurat oppdaget at jeg klarer å suge mine egne bryster på en helt annen måte en før, og det er uendelig deilig. Jeg suger hardt og småbiter litt på dem. Jeg har også onanert i bilen, sittende på en parkeringsplass, helt villt, men klarete ikke la det være, det dunket sånn i underlivet.

Hva gjør du nå?
Anonym
13:18 30.04.2008
Selv har jeg vibratoren innstilt på laveste for ikke å komme og må fjerne den fra klitten av og til. Jeg har smørt inn det ene brystet med krem, og masserer det mens jeg suger på det andre.
Anonym
13:34 30.04.2008
Fy flate! Gjett om jeg ble kåt av å lese dette da!
Nå MÅ jeg bare ta på meg selv her!
Anonym
13:50 30.04.2008
Samme her! Ikke riktig høygravid enda, men puppene var store og fyldige før jeg ble gravid også. Blir veldig opphisset av å lese om andre kåte jenter!!
Anonym
18:56 30.04.2008
åhhhh...det er så deilig å se for seg det dere skriver:-)Tenner SÅ på jentesex nå jeg også at jeg blir helt vill! kommer nesten bare av å tenke på deg med vibratoren på det laveste nivået og at du tar den vekk for ikke å komme.......tenker klitten din er rød og stor:-) mmmmmm!
Anonym
01:17 1.05.2008
Noen som har lyst nå? er hjemme etter bytur og vil så veldig gjerne bli tatt
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------