GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Keisersnittdebatten

Keisersnitt eller vanlig fødsel?

Ingen må tro at et keisersnitt er en enkel løsning for mor og barn. Det beste er å føde naturlig. Men i noen tilfeller er keisersnitt det eneste riktige, enten av hensyn til mor eller av hensyn til barnet. For mor kan dette ha både fysiske og psykiske årsaker og begge deler er like viktige.
Denne debatten er ment som en møteplass for dere som kanskje skal ta eller har fått bestemt at dere skal ta keisersnitt.
Riktig lykke til videre!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Please se hit....
12:46 30.04.2008
Jeg tok KS for 8 uker siden,og er ikke helt god i såret enda... Er veldig hardt på venstre side på såret,og litt over der d gjør vondt er jeg litt blå... Noen andre,og hvordan er d med deres snitt??????
Anonym
Sv: Please se hit....
14:58 30.04.2008
Er du varm og hoven? Feber? Væsker såret? Magesmerter? Var det innvendige sting? Eller har du fjernet noe (agraffer eller sting)?

Om du er bekymret, så anbefaler jeg å ta deg en tur til legen eller ringe barsel der du lå....de er der for deg.
Anonym
19:07 30.04.2008
Nei er ikke varm,og hoven,og ikke feber,og d vesker ikke.. Ikke magesmerter. Ja d var innvendig sting,og di har e tatt...
Anonym
20:34 30.04.2008
Høres ikke ut som det er bekymringsverdig da... Men ta deg en tur til legen om du er usikker på om det skal være slik.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------