GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Pappa debatten

Kjære pratesjuke kvinne. Vi har sagt det før, og vi sier det igjen. LIGG UNNA! Denne siden er viet pappaene, og KUN dem! Her skal fedre i ro og fred få utveksle erfaringer, gi råd, spørre om det finnes andre likesinnede der ute etc. etc. UTEN innblanding fra hormonelle gravide. For meningsvekslinger om og med pappaer og andre menn, henviser vi til debatten:Far svarer mor debatten
For friskere meningsytringer kan du gå hit:Testosteron mot østrogen Andre temaer for pappaer kan du finne her: Pappatips
frustrert mann
18:18 30.04.2008
før min samboer ble gravid røykte vi begge inne, nå som hun er i 7/8 mnd sier hun at jeg ikke får lov til å røyke inne lenger..selv om jeg har eget røyke rom som jeg sitter på..

hva syns dere gutter jeg skal gjøre?
skal jeg kaste henne ut ...?
Anonym
Sv: frustrert mann
16:16 1.05.2008
nei,du kan dra deg ut for å røyke!!! herreguuud,er det så grusomt da??? om dama mi er gravid eller ikke,så røyker jeg alltid ute pga. barna våres.denne her burde du egentlig lagt inn på kranglesiden heller,for dette var rett og slett for dumt!
Anonym
22:00 2.05.2008
Du er jo helt på jordet.... LØK
Anonym
16:39 13.05.2008
vet du hva en LØK er?
Anonym
20:07 16.05.2008
overskriften din bør være :FRUSTRERT TENÅRING enn frustrert mann.
Anonym
16:36 19.05.2008
takker for godt svar
Anonym
10:58 19.05.2008
Jeg håper du kødder; selvsagt skal DU ut, ikke henne. Hvordan kan du forsvare at barnet ditt skal utsettes for sigarettrøyk fra før hun/han blir født? Gå ut og røyk, eller kutt det ut helt. Røyken er faktisk ikke bonus på noen måter, det er kun en last. Faktisk :)
Anonym
16:38 19.05.2008
ossen kan DU tro at jeg kødder med dette....og det er ingen selvfølge at JEG skal ut...
Anonym
10:37 20.05.2008
Jeg kan bare ikke forstå hvordan du kan prioritere dine egne skapte behov fremfor helsen til ditt ufødte barn. Det er en meningsløs diskusjon for meg siden det er du som trenger nikotinet, og barnet ditt absolutt ikke burde utsettes for det.

Når det er sagt så er jeg en fundamental tobakksmotstander, og det er nok derfor jeg ikke klarer å se din side i det hele tatt. Men du burde jo prøve å se det fra ditt barns side; det er jo hun/han som burde taes vare på, ikke dine røykebehov. Hvis du spør meg.

En venn av meg hadde en regel om at de som ville røyke måtte gjøre det i yttergangen med utgangsdøra åpen. På den måten fikk de gjort det de skulle samtidig som det ikke ble sigarettrøyk i huset som plaget andre. Når man på denne måten også får bort aspektet med kos rundt tobakken kan det i tillegg bli lettere å slutte.
Anonym
01:04 23.05.2008
Jeg har bare en ting å si om innlegget ditt. SLUTT Å RØYK.

Husk at du skal ha barn og du skal være et forbilde for barnet ditt. Det beste er å slutte å røyke.
Mann76
21:30 23.05.2008
Ganske enig med de fleste her inne da.. barnet burde få et røykfritt miljø og vokse opp i..
hva hadde du tenkt om når barnet ble født?? skulle du fortsette og røyke inne da også??
Prøver89 med spire:-)
22:38 28.06.2008
Virkelig. Røyking er bare så slum.
Anonym
02:21 17.07.2008
Selvsagt skal du ikke kaste henne ut.

Men, jeg må si meg uenig med de fleste her inne. Trådstarter nevner faktisk ett røykerom, noe som ikke vil få noe som helst innvirkning på fosteret. Man lukker døren, og har helt sikkert ett vindu der også, og dermed vil røyken gå ut istedenfor å holde seg på rommet eller ellers i huset.

Forstår ikke at damen din sier at du må ut når dere har ett røykerom. Et røykerom er vel til for å brukes til sånt?

Pappa_i_mars
16:59 22.07.2008
Regner med dette er en dårlig spøk....

A. Røyking er usunt for samboeren din
B. Røyking er usunt for barnet ditt
C. Røyking kan ndrepe deg slik at barnet ditt vokser opp uten far
D. I 2008 vet alle fornuftige mennesker at man røyker ikke i nærvær av ikke-røykere eller barn.
E. Hvem fanen vil ha et hus som stinker av lav sosial status og tobakk...???!!!
Anonym
15:04 5.08.2008
Jeg tolker ikke dette innlegget som alvorlig ment...eller er det det??

Røykerom eller ikke, det handler om andre ting enn fysiske behov. Vise støtte og sympati for den gravide for eksempel. Det viser du ikke ved å trekke deg tilbake til ditt domene for å slappe av med en sigg.
Papageno
10:35 7.08.2008
røyke ute, eller slutt.

ps: alle de innleggene jeg ser her inne med folk som sier; da kaster jeg han/henne ut! får meg til å stusse..... Er det din leilighet? bare din?
hos oss eier vi sammen, så ingen kan kaste ut den andre.
thomasjojo
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

------- Annonser -------