Parforhold-debatten
mye dritt i løpet av forholdet.....(langt.......) |
19:18 30.04.2008 |
|---|---|
Har så kvaler ang.hva j burde gjøre..er jo glad i han.. Vi har vært sammen i 3 år,og forlovet i 1.5.har mye turbulent.TIdlig i forholdet oppdaget j at han planla utroskap,dette ble da avverget,og han ba om nåde..et par mnd etterpå oppdaget jeg at han hadde skrevet mail til en av sine gamle elskere og sa han savnet henne..i samme periode snakket han dritt om meg til ei "gammel"dame han kjenner..Men så angret han på d hele,og lovet meg gull og grønne skoger.I fjor vår hivde han meg ut av leiligheten,og j flyttet og fikk meg jobb.Dette var utrolig vondt for meg,var glad i han,.og hans sønn som jeg hadde tatt meg av.Så gråt han mye i telf,ville ha meg tilbake.angret på alt og d ene m d andre..IGJEN var j antakelig dum,men trodde på han.Han er da voksen,snart 31..Etter jeg kom tilbake så har d gått mye opp og ned,når d går bra,så går d VELDIG bra.M en gang han har en nedtur,så er d meg d går utover,og j blir truet m å bli hivd ut..Så PLUTSELIG fridde han i oktober!!Jeg tenkte at YES,NÅ har han oppdaget hva han har..Og såoppdaget jeg til min skrekkelse at j var gravid(hadde gått på pillen).Han fortalte hvor mye han skulle stille opp,jeg har alltid vært livende redd for å bli alenemor,og fortalte han dette.Han lovte meg at d var noe j skulle slippe,fordi han hadde innsett hva han hadde..Hva skjedde?!?..Han har ik sagt et eneste fint ord til meg mens j har gått gravid.har ik engasjert seg i noen ting,og jeg tar meg av HANS sønn som bor hos oss,mens han henger ute fast to kvelder i uken på et vennetreff..Er så glad i han når han har de gode periodene sine,og har blitt glad i sønnen hans som min egen..Men hva gjør j??.. |
|
| Anonym | |
Sv: mye dritt i løpet av forholdet.....(langt.......) |
12:32 1.05.2008 |
|---|---|
Du har valget mellom å leve slik du gjør nå... eller å flytte. Men slik som mannen din oppfører seg så vil jeg ikke tro du vil ha et "fint" liv. Så klart du har blitt glad i gutten hans, men du kan ikke basere ditt liv på det, du skal ha et bra forhold til mannen din også. Og ut fra det du har skrevet virker det ikke som om dere har det. Så lenge de dårlige periodene overskyer de gode så har du det ikke godt? Du kan prøve familievernkontoret, om de kan hjelpe dere. Om ikke det blir noe likere vil jeg anbefale deg å flytte for deg selv, selv om det kan være en tøff besluttelse så vil jeg tro det lønner seg i lengden. Du kan ikke forsette å leve slik du gjør nå, det er ikke bra for deg. Håper du finner ut av det :) |
|
| Bærta å babyn | |