GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Snart alenemor - debatten

Skal ikke ha med meg noen på fødselen.
20:11 30.04.2008
Jeg lurer på hvordan det kommer til å bli. Har termin om 4 dager.
Jordmora sa at ca 10 % av alle fødende ikke har med seg noen, og de får som oftest enda mer/tettere oppfølging fra jordmødrene på føden.
Noen som har erfaringer?
musikkpia
Sv: Skal ikke ha med meg noen på fødselen.
22:44 30.04.2008
Har ikke erfaring med det, men skal også være alene. Tror det skal gå helt fint :)
Anonym
00:50 3.05.2008
Jeg har ikke erfaring med å føde uten å ha med noen, men jeg hadde tenkt til å være alene...

I etterkant er jeg veldig glad for at jeg ikke var alene!
Anonym
11:02 3.05.2008
Jeg tenkte også å føde alene, men det er lenge til-nettopp funnet ut at jeg er gravid. Så har ingen erfaring men vil gjerne høre hvordan det er gått med deg hvis du velger å føde alene. Jeg er litt redd for at jordmor blir litt irritert hvis man ikke har med seg noen, for da må de være mer tilstede. Men kanskje unødig å tenke på akkurat dette?
Anonym
14:16 3.05.2008
Jordmor sin jobb er å ta best mulig vare på den gravide og barnet, så det skal du ikke bekymre deg for :)
alenemoder1snart2
11:40 7.05.2008
Fødte nr 2 alene og fikk nok bedre oppfølging. Tror jeg da, fødte på et elt annet sykehus.
Muttern
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------