Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym. Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover, men ellers kan du krangle i vei her :-)
Ps. Du går inn på eget ansvar! Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Her er gravidklær-tips til dere misfornøydekranglere
Fornøyd nå?? TIl og med tips til HVOR man kan kjøpe tøy!!!! Dere burde virkelig takke meg for at dere heretter slipper å gå i disse "grusomme" klærne fra H&M :) Haha
Sv: Her er gravidklær-tips til dere misfornøydekranglere
20:53 30.04.2008
Jeg er strålende fornøyd, og synes ikke det er noe problem å finne klær nå som jeg er gravid.
De damene fra den andre tråden er jo veldig happy med mammaklærne fra H&M. Ser ikke helt problemet da. Diskusjonen der gikkk vel mer ut på at noen, inkl.meg synes H&M mammaklærne er jævlige, mens de andre synes de var fine og "anstendige".
20:54 30.04.2008
*urk* så dyrt. Fra 400 for en t skjorte! Glad jeg slapp å handle mammaklær. Gikk i mine egne klær til langt uti sjette måned. Deretter lånte jeg klær av søsteren min som er en størrelse større enn meg. Så spanderte jeg på meg noe nytt etter fødselen.
21:33 30.04.2008
Kjøpte på finn jeg! Masse h&m klær til billig penge hos private. Skal ikke være gravid flere ganger så veldig greit å kjøpe brukt. Det er jo nesten ikke brukt heller, også under halve prisen. Genialt..
15:19 1.05.2008
Men ialledager da! Problemet er jo at man ikke gidder å punge ut en dags lønning for en skjorte! Disse klærna var jo grise dyre! Er ikke bare det at det er grusomme klær på H&M (mammaklær assa, for de vanlige klærna syntes jeg er fine) men det er jo nesten ikke noe utvalg der. Var på H&M i Tønsberg og Horten, I Tønsberg hadde de ikke mamma klær i det hele tatt, og i Horten hadde de en halv vegg med 3 av samme bukse, bare forskjellige farger. Og skjortene og tunikaene så ut som noen hadde svelget 10 liter forskjellig farget malig og spydd det opp igjen. Men jeg har funnet min butikk jeg. Gina Tricot har masse bra, må bare opp en str enn vanlig, så funker det fett. 100-200kr for en fin tunika eller skjorte er helt knall!
10:58 3.05.2008
Problemet mitt er vel det at jeg faktisk ikke finner mamma klær, og de få gangene jeg har funnet syns jeg det er dyrt! Har ikke råd til å betale 1000kr for bukser og 500kr for en topp!
Så de klærne på kvinneguiden er kjempe fine men ikke fins mange av de butikkene her, og det ligger i en prisklasse som ikke passer min lommebok desverre :(
09:51 4.05.2008
Nå finnes det en del "vanlige" klær som gravide kan gå i og, da. Jeg har stort sett funnet klær på de samme butikkene jeg handler i ellers. Nå er det jo en del tunikaer,lange singleter, kjoler og diverse som fint går an å bruke -selv med stor mage. Det største problemet er bukser, men er ærlig talt ikke så kresen med noen plagg jeg skal bruke i så kort tid.
18:56 4.05.2008
Hei! Hvorfor kjøpe dyre mammaklær når man kan trikse litt med det man allerede har og kjøpe klær man faktisk kan bruke etter at man har født? :) Det jeg pleier å gjøre er å bruke strikk i åpningen på buksa å hekte den på knappen. Bruke lange singletter fra H&M for å dekke over, som tar opp fargene fra mine vanlige topper. Så er det utrulig mange nydelige tunikaer for tiden. Å er det noe som gravide har å vise fram er det nydelige pupper ;) Å dette er jo en kjempefin annledning for å pynte seg med kjoler så ofte som mulig! :D
21:53 4.05.2008
Du får det til å høres ut som at det er en fryd å være smekkert kledd når man er gravid. Hadde jeg bare følt det samme selv. Savner fortsatt dongeribukse rumpa mi som har forsvunnet i store joggebukser...
Men som sagt tidligere...det er faktisk bare en kort periode, så man får være som man er imens..