GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Dåp/navnefest

Her kan dere diskutere om det å ha dåp/navnefest!
Faddere??
21:01 30.04.2008
Nå har ikke jeg født enda, men tenker veldig på det med faddere til barnet vårt..
Vi har bestemt oss for ett vennepar, de er helt sikre.
Men så har jeg 2 brødre, den ene med samboer, og mannen min har en bror med samboer, og da de døpte sine barn var vi faddere.
Er det mest far av oss og bruke broren hans og samboeren som faddere eller kan vi som jeg ønsker bare bruke brødrene våres + venneparet, og ikke samboerene??
Hvor mange faddere er det normalt og ha??
Syntes dette er vanskelig jeg, for er redd for og såre noen oppi dette her å...
Anonym
Sv: Faddere??
21:21 30.04.2008
Jeg mener jeg har hørt at man kan ha opptil 8 faddere, så da kan dere jo ha noen fra hver side. Jeg synes også det er greit å ikke velge samboere, tror i hvertfal ikke at vi kommer til å gjøre det, men driver å tenker på det samme. Er vanskelig det der.
junijente08
21:58 30.04.2008
Du kan ha AKKURAT dem du vil!

Vi valge to faddere hver, og da endte jeg opp med min bror og svigerinne,mens sambo valgte sin far og bror.. Dermed ble ikke den andre svigerinna valgt..

Man velger den man føler er riktig, og blir noen såret så må det nesten bare bli sånn.. Kan ikke gå rundt og tenke på om den og den blir såret av alt man gjør..

Så jeg ser ikke noe problem med å velge brødrene deres og venneparet.. Selvom dere kanskje bør være obs på at svigerinnene KAN bli sure.. (noe jeg mener de ikke har grunn til)
Fantasiløs*sønn06 og brud08
21:19 3.05.2008
man skal ha min 2 og maks 6 faddere.. tenk at det kanskje kommer et barn til på sikt- hvem vil dere da velge?
Anonym
13:57 8.05.2008
vår eldste har to faddere. min søster og mannen min sin bror. søstrene hans er uaktuelle fordi de ikke er i statskirka,så da var det enkelt å avgjøre det.
tror vi spør de samme en gang til.... så er det ikke noen tjans for krøll. ingen av vennene våre vi kunne tenkt oss som faddere.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------