Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym. Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover, men ellers kan du krangle i vei her :-)
Ps. Du går inn på eget ansvar! Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Sprudlevatten - du har kaktusoppdatering i billedform!
Sv: Sprudlevatten - du har kaktusoppdatering i billedform!
22:31 30.04.2008
Thanks! Jeg har sendt svar tilbake også.
Jeg oppdaget faktisk bildene lenge før jeg oppdaget denne beskjeden, for det er så utrolig kjedelig her inne for tiden at jeg sjelden er innom. Ikke at det er din skyld, Balooa! Jeg bare klager litt.
23:46 30.04.2008
Aha! Utrolig morsomt! Naturens mirakler, tenkte jeg. He he.
Når det gjelder kranglesidas framtid så tror jeg enten den burde bli omdøpt til Fremmedfryktens side eller bare legges ned. At snittalderen later til å være på rundt 18 er greit nok, men når gjennomsnitts IQ-nivå også ligger på omtrent det samme så er det ikke noe poeng å være her lengre. Men det er kanskje på tide å finne seg andre beitemarker uansett. Oh well.
00:38 1.05.2008
Fremmedfrykt er jo det samme som lack-of-brain, bare litt "penere", siden kan igrunn omdøpes til LoB. Lobberne. En gjennomsnitts lobber er fortsatt tenåring, men av en eller annen grunn er de mye mere voksne enn alle andre. De hater folk som er eldre enn 24, spesielt de som får barn etter fylte 30, utlendinger er det verste i verden for alle er helt like, og om man kan snakke for seg og faktisk lufte noen gjennomtekte argumenter er man bare arrogant.
Akk akk. For ikke å si gakk gakk. Når vi først er inne på dyr;
HI HI,
her om dagen gikk vi en trilletur, og ble kjent med en gammel mann som har et hengebuksvin som ser ut som disse to kara: http://www.rideskole.no/Images/Web/CIMG0737.png og vi fikk se på svinet, og jeg spurte hva han het, og gjett hva, jo, det samme som eksen min. Noe så passende!
21:34 1.05.2008
Lobberne. I like it! Du kom med en ganske treffende bekrivelse av dette segmentet av brukerne her inne, må jeg si. Først leste jeg det som "Loberne" og trodde navnet kom av at de kanskje hadde fått en skade på frontal loben i hjernen slik at evnet til å resonnere kunne ha blitt påvirket, men de kan nok ikke skylde på noe slikt. Jeg har selvsagt stor respekt for folk som er så uheldige å ha fått en hjerneskade, og ville aldri ha plassert dem i samme gruppe som Lobberne uansett, bare så det er sagt.
For et herlig bilde du la ved link til! Jeg lo godt av at grisen du så som hadde samme navn som eksen din. He he. Jeg har et par ekser som også passer godt inn i den kategorien, er jeg redd. Jeg priser meg lykkelig over at lillebolla ikke har slike slike svinaktige gener.