GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Mistet baby, gravid på ny

Her kan du som mistet en baby under forrige svangerskap dele dine gleder over å være gravid igjen. Mange har også bekymringer, noe som er helt normalt, men som det kan være godt å dele med andre som også har vært i samme situasjon. Heldigvis går det som regel helt fint når man prøver igjen!

Vennlig hilsen jordmor Siri
Helt knust,mistet min lille:(ønsker mer enn noe annet å bli mamma....
23:44 30.04.2008
Ville bare begynne med å si Hei!! å gratulere alle som har blitt Gravide igen:) har vært på den sida her mange ganger å leste om andre sine erfaringer når jeg var Gravid..
jeg var 14+4 men så hadde jeg en SA nå den 26april,kom som et sjokk kan man si...så nå er jeg her igjen da,kjenner liksom ikke noen som har mista så da føler jeg meg ikke så alene om det når jeg er her å leser hva andre har opplevd...føler meg så tom å trist,var noe jeg ønska mer enn noe annet:(...så måtte selvfølgelig det her skje..håper bare jeg blir Gravid igjen snart..hvor lang tid tar det å komme seg igjen a?har hatt blødninger siden lørdagen...vil bare bli Gravid så fort som mulig.....
misskitty<3
Sv: Helt knust,mistet min lille:(ønsker mer enn noe annet å bli mamma....
08:38 1.05.2008
Huff, så trist og høre at du har mistet spiren din...:(

Får håpe du blir fort gravid igjen, og at spiren da klorer seg fast:)

Lykke til, og slapp av og la deg selv sørge..

Klem..
Liss 03.07.08
04:07 3.05.2008
Tusen takk for det:)
setter pris på å få lykke ønskninger,man trenger det når man er så uttafor å lei seg...får bare krysse fingrene på at jeg blir gravid igjen snart,å at det da vil gå bra! da hadde jeg blitt så Glad....har du noen barn da?

Kos&klem
misskitty<3
09:41 2.05.2008
Hei. Trist å høre at du har mistet. Jeg mistet selv i begynnelsen av februar, og er gravid igjen. Leger pleier å anbefalle at du venter en mens før man prøver og bli gravid igjen. Jeg ventet ikke, men ble gravid først etter en mens.
Selv synes jeg det var lettest å komme over alt dette med å komme igang så fort som mulig. Merker ennå at det er et ømt tema, men det går bedre. Og jeg har jo blitt gravid igjen. Blir spennende å se hvordan dette går.
Du må ha lykke til, det ønsker jeg deg virkelig.
Drammen81
03:56 3.05.2008
hei! tusen takk for svaret:)
hjelper veldig å få noen tilbake meldinger...
har hatt noen veldig tøffe dager,men nå har endelig blødningene gått over så nå føler jeg meg klar til å begynne på nytt..å forhåpentligvis med tida vil jeg være Gravid igjen...klarer liksom ikke vente når man ikke klarer å tenke på annet enn det å bli mamma..er mitt største Ønske<3
Ønsker deg lykke til med Graviditeten....
å denne gangen går det nok bra skal du se:)

kos&klem fra meg....
misskitty<3
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------