GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Småtroll 2-3 år

reserve familie søkes ;);)
08:03 1.05.2008
Da jeg ikke har familie her,ønsker jeg sårt at barna mine ska få "reserve famile" .Jeg er alene-mor og har 3 barn.. Min eks mann vil ikke møte vår sønn..Selvom han var planlagt..Har samme pappa på alle 3 barna....

Hadde vært så koslig å hatt en famile.En mann kan gråte sammen med, le sammen med osv...Så hvorfor ikke prøve..??

Er jo ihvertfall lov å drøm da ;) ;)
Anonym
Sv: reserve familie søkes ;);)
08:17 1.05.2008
Hvor bor dere?
Anonym
09:21 1.05.2008
Vi bor i Midt-norge.. Møre og romsdal... Hadde vært koslig å bli kjent med en famileja..Vi venter spent på svar....
Anonym
16:10 1.05.2008
Håper du finner det du leter etter.
Anonym
17:00 1.05.2008
Hva legger du i reserve familie da? Hva forventer du av en slik familie? Vi bor i møre og romsdal, har to barn under 3 år... Jeg er i andre halvdel av tjueårene . Venner får man aldri nok av! Hvor i M&R bor du?
Anonym
17:04 1.05.2008
Nei,jeg forventer ikke noe sp.Men hadde vært koslig å hatt noen mann kunne snakka med om alt.Det kan jo være en søster,en tante,osv..Bare et menneske som kan vær der for deg liksom.Kanskje mann kunne møtes noen ganger i året,f eks ta seg en kaffe,prate litt om unger osv..Unga våre kunne evt lekt seg ilag osv...
Anonym
17:38 1.05.2008
Hei igjen.. Det høres jo veldig koselig ut :) Har du mail adresse, vil ikke legge ut så mye her på disse sidene.
Anonym
18:03 1.05.2008
michellelaila@yahoo.com venter spent...
Anonym
21:46 1.05.2008
Du har mail :)
Anonym
10:17 2.05.2008
Jeg har sendt deg en også :)

Hilsen anonym nr 2
Anonym
11:28 2.05.2008
Så bra jeg fikk respons ..Gleder meg til å bli kjent med dere...

Klem
Anonym
23:13 7.05.2008
Du må virkelig være desperat. .. Hvordan går det an å søke etter reservefamilie på nett ??? Er du klar over hvor mange gale folk det er rundtforbi ?? Hvorfor ikke gå gjennom barnevernet slik at du i det minste får noen som er sjekket ut og til å stole på ?
Ikke meningen å være krass, men det gikk litt kaldt nedover ryggen på meg da jeg så det. Har nemlig et barn som er seksuelt mistbrukt (av nær familie) og DE er det mange av !!
Anonym
01:53 8.05.2008
Noen ganger er det verdt å ta en sjanse på at det gode finnes i medmennesker rundt oss.
Hun har ingen venner eller familie, så hvorfor ikke?
Håper du finner reservefamilien din, HI.

Går ut i fra at hun ikke har tenkt å overlate barna sine til vilt fremmede før hun evt ble godt kjent med dem.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------