GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Kranglesiden

Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym. Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover, men ellers kan du krangle i vei her :-)

Ps. Du går inn på eget ansvar! Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
I dag som det er 1. mai....
15:20 1.05.2008
kunne det ikke vært en idé å innføre normendring når det gjelder at det kun er småjenter som bruker sløyfe i håret? Jeg har vært veldig imot at det er slik at voksne damer aldri bruker sløyfe i håret, derfor har jeg hatt glede av å bruke det på trass titt og ofte. Jeg syns at det kunne vært tatt med i 1. mai-demonstrasjoner at "voksne damer bør begynne med sløyfe i håret, bare noe gammelt tull at det bare er småjenter som bruker det".
nøffemor
Sv: I dag som det er 1. mai....
15:35 1.05.2008
så lurt nøffemor!! synes vi skal klappe i hendene og si oink-oink for den gode ideen din ;)
Krølle&J *har baby i magen *
17:09 1.05.2008
orker ikke se ut som et vandrende norskeflagg
Fiffi nr2 14 aug
19:07 1.05.2008
Hva syns dere om at jeg er imot at voksne damer ikke bruker sløyfe i håret???
nøffemor
20:01 1.05.2008
Fikk du ikke nok tilbakemeldinger på det forrige innlegget ditt, nøffemor? Som forøvrig var like uinspirerende som alle andre oppgulp du har kommet med. Ta på deg den jævla sløyfa di hvis det er så innmari viktig for deg å protestere mot voksenverdenen - og når du er ferdig med det, kan du godt begynne å ta medisinene dine igjen.
Zoulfire
19:56 1.05.2008
tror du må finne på noe mer spennende enn sløyfer i håret hvis du er ute etter mer oppmerksomhet..
20:14 1.05.2008
næmmen, Nøffemor, er du ikke ute og går i tog og vifter med det røde flagget ditt?
JAPP™
21:28 1.05.2008
Tenk på alt som måtte stått på den fanen til nøffemor da, hun er jo imot det meste andre folk ikke har tenkt over, hun ville vært rimelig lett å lokalisere hvertfall.

Det jeg lurer på nøffemor er hvorfor du lager et innlegg hvor du lurer på hvordan folk ville sett på en voksen dame med sløyfer.
Dersom du går med sløyfer burde du jo ha førstehånds info om dette?
Plager det deg at sløyfene dine ikke gir deg nok oppmerksomhet?
mamma&bollerina-høygravid-
21:31 1.05.2008
jeg pleier å kaste opp når jeg ser voksne damer med sløyfe i håret jeg nøffemor! og vi vet jo alle hva du synes om oppkast...
23:48 1.05.2008
Jeg syns ditt syn på sløyfe i håret er like sinnsykt som å leke lille asia...
Jeg spyr av tanken!!
doffine
00:36 2.05.2008
Hva er å leke lille asia, doffine?
nøffemor
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------