Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym. Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover, men ellers kan du krangle i vei her :-)
Ps. Du går inn på eget ansvar! Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
jeg er så dritt lei av at folk jeg kjenner på jobben og venner skal legge seg opp i at jeg eter pultost på brødskiva mi!!
15:26 1.05.2008
blir den oppstandelsen vettu når jeg tropper opp med brødskive med pultost!hallo liksom?
hvorfor i alle dager er folk så opphengt i pultost??
sier at jeg er rar som eter pultost og fatter ikke hvorfor jeg liker det.sitter å æsjer og offer seg...hu ene på jobben i går sa sånn helt ut av det blå, "åja! du spiser pultost ja!trodde det var noe fordervet her på bordet jeg".jævlig irriterendes.
skal si dere en ting jeg dere pultosthatere, jeg syns DERE er rare og ikke eier smak som ikke liker pultost!:-)
for jeg klarer ikke å fatte at folk ikke liker det for det er det beste jeg veit.men jeg går da ikke rundt å henger meg oppi at folk ikke liker dette,eller at de har noe på skiva si som jeg ikke liker.
la meg nå få spise maten min ifred.
neste gang jeg hører en kommentar på at jeg har pultost på skiva mi så skal jeg smøre hele skiva i trynet på dem.
grrrr.....
deilig å få ut litt irritasjon ja....
Sv: jeg er så dritt lei av at folk jeg kjenner på jobben og venner skal legge seg opp i at jeg eter pultost på brødskiva mi!!
17:51 1.05.2008
Men hvordan er det egentlig med pultost, stinker det? For da jeg jeg godt skjønne dem som synes det er kvalmende å spise med en eim at dritt i lufta. Personlig bryr jeg meg ikke så mye, jeg setter meg heller et annet sted.
Sv: jeg er så dritt lei av at folk jeg kjenner på jobben og venner skal legge seg opp i at jeg eter pultost på brødskiva mi!!
12:33 2.05.2008
Fordi det stinker vel =)
Husker så godt på barneskolen.
Jeg satt ved siden av en gutt som hadde pultost på brødskivene sine hveeer bidige dag.....jeg holdt på å spy !!
Måtte be frøken om å få flytte meg når det var matpakketid...heheh
19:50 1.05.2008
Vet hva du mener, sånn har jeg det med sardinene mine:-p
Hehe, jeg har ikke det med på skolen, men når jeg spiser det hjemme blir det skikkelig klaging fra sambo, og hvis venner ser det synes de det er kjemperart!!
20:57 1.05.2008
smaker ikke det det samme som ansjos??eller er det det samme kanskje?mener jeg kjøpte sardiner en gang og at det smakte som juleansjosen som jeg så trofast kjøper hver jul;-)
jeg bare eeeelsker ansjos!spesielt på egg:-)hører en del klaging når jeg spiser dette også ja men jeg spiser det ikke så ofte egentlig...hmm...jeg som er så glad i det...
nei gud forby! du må ikke finne på å ta det med på skolen;-)hehe
når jeg gikk på barneskolen så smurte mamma niste til meg med pultost og jeg ble erta for det i flere dager.så mamma fikk klar beskjed om å ikke smøre det på noen flere nistepakker:-)
22:22 1.05.2008
Men likte du pultosten du fikk med deg på barneskolen?
Sardiner er ikke det samme som ansjos. Vet ikke helt hva som er forskjellen, utenom at det ser helt forskjellig ut og smaker helt ulikt. Jeg elsker sardiner, men synes ansjos smaker guffent...
På skolen min spiser folk mye rart, men ingen spiser sardiner. Han ene sitter og knasker druesukkertabletter:-/ Hehe
22:32 1.05.2008
ok.jeg kjøpte en bitteliten boks i metall for en stund siden som heter gaffelbiter eller noe sånt.de finnes i forskjellige varianter og syns den som bare var lagt i lake uten noe annet var kjempe godt:-)
ja jeg har alltid likt pultost.jeg var vel 6-7 år når jeg smakte på det for første gang og har vært yndligspålegget mitt siden den gang.men turde ikke å ha det på nista på barneskolen;-)
det samme med ansjons.har spist det så lenge jeg kan huske.
druesukker tabletter ja:-)hehe det hørtes ikke mye godt ut altså.
12:28 2.05.2008
Pultost har jeg faktisk ikke klart å smake p.g.a lukta. Når sambo spiser det her bryr jo ikke jeg meg noe om det, men sønnen hans rømmer. hehe. Så er spess lukt hvertfall! :)
Men kos deg med pultosten din du ;) mange liker ikke lukta av makrell i tomat og det syns jeg er kjempe godt :)
18:29 7.05.2008
Stakkars ;-) Det der er ikke noe koselig.. Personlig syns jeg pultost er helt for jævlig! Men jeg ville aldri sitti og "æsja og stønna" hvis kollegaen min spiste det. Hadde kanskje flyttet meg bort på en litt diskret måte.. :-)
Samboeren min er likedan. Han HATER løk! Og jeg ELSKER løk! Og han sitter der og sier ÆSJ! Jeg kunne seriøst slått han ned! Blir så forbanna! Jeg sitter ikke over maten hans og æsjer når han spiser leverpostei bare fordi jeg syns det lukter helt helvete! ;-) hehe.. (har forørig aldri smakt leverpostei) Jeg er litt rar :-) Kanskje det er en av tingene jeg får dilla på etterhvert ;-) Uff! Håper ikke det ;-)
Men, ENJOY YOUR CHEESE WOMAN!! ;-) Cause you`re wearth it ;-)