GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Sex i svangerskapet - debatten

Hvordan er det med lysten?

Bli med i debatten - utveksle synspunkter og erfaringer!
Mens du sitter våt og kåt foran pc'en...
18:53 1.05.2008
kryper jeg under bordet du sitter ved. Du har bare på deg skjørt og ingen truse, så jeg kan se rett inn på den våte og nybarberte fitta di. Jeg blåser varm luft på deg og ser at du skvetter litt, før du sprer bena. Jeg slikker deg forsiktig på innsiden av lårene og er så vidt borti klitten din og ser at den vokser og blir stor og rød. Du ynker deg litt og sklir lenger ut på stolkanten. Leppene dine sprer seg og jeg stikker tunga inn mellom dem og inn i hullet ditt. Du drypper nesten av kåthet. Sakte lar jeg tunge glid frem mot klitten din, suger forsiktig på den. Så lar jeg to fingre gli inn i hullet ditt, beveger dem stadig raskere mens jeg forsetter å suge på klitten din. Du nærmer deg orgasmen så jeg holder igjen litt. Du prøver å ta tak i meg så jeg ikke skal stoppe. Nå putter jeg tre fingre inn i fitta di og slikker raskere over klitten til det går for deg så du skriker ut...

Nå er det din tur, den dunkende fitta mi trenger en omgang...
Anonym
Sv: Mens du sitter våt og kåt foran pc'en...
12:50 2.05.2008
hvem er d som kaller sitt eget kjønnsorgan for fitte da???ufyselig ord spør du meg!!
Anonym
17:02 2.05.2008
Slutt og fordøm andre!!! Kjip dame som du er! Synes det var en deilig fantasi
Anonym
21:36 2.05.2008
Hvem som kaller det fitte? Ehhhh, de fleste???
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------