Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym. Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover, men ellers kan du krangle i vei her :-)
Ps. Du går inn på eget ansvar! Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
finn.no
20:55 1.05.2008
Har aldri skjønt det...
De som legger ut en ting de skal selge for under 100 lappen...
Må jo være en lønnsom måte å rydde på!!
Men ser poenget ditt- det virker litt "stusselig" noen ganger, når du ser hva folk selger. Klær til 20 kr plagget, og har 5 plagg. Deler porto?! DJIZZEZ..
Har lenge vært på jakt etter tvillingvogn som er pent brukt, rimelig, med rygg til å legge ned, med trekk og ikke altfor tung. Jeg har vært og sett på flere vogner som jeg har ristet på hodet av. Når jeg mener "pent brukt" skal det ikke være falmet av sol eller flenger og rust!!!!!
Jeg tenker at hvis man skal kvitte seg med noe til prisen av 50 kroner, kan man jo heller gi det til Fretex eller noen man kjenner som trenger det. Skjønner hva HI mener. Er litt rart å selge noe på internett til 30 kroner. Hvorfor ikke bare gi det vekk i stedet?
fytty helvete så på finn .no tror det var under annet til salgs? det stod jokkes toaelett bøtte 1.000kr.Hva faen går det av folk? og det var drit rundt bøtta,detta måtte vel væra en spøk vel???????????????????
Helt enig..
Ville heller gitt det bort- god samvittighet er bedre enn 50 kr.. Dere er verl med i gruppen- for oss som fasineres av bildene på Finn.no på Facebook? Ler meg i hjel :)