GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Kranglesiden

Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym. Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover, men ellers kan du krangle i vei her :-)

Ps. Du går inn på eget ansvar! Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
finn.no
20:55 1.05.2008
Har aldri skjønt det...

De som legger ut en ting de skal selge for under 100 lappen...

Som f.eks denne

http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=13299174&sid=xz5cab4GRbZ941848&WT .svl=Link

Tjener hele 50,-. etter annonsen er betalt..
Fiffi nr2 14 aug
Sv: finn.no
20:58 1.05.2008
Det er jo 50 kr mer enn hun hadde hatt hvis hun hadde kastet den eller gitt den bort da.
HockeyMamma NHL-stjerna
11:40 2.05.2008
Skal hun ta 500 kroner for den da så det lønner seg mer?
Øyenbryn
11:44 2.05.2008
Må jo være en lønnsom måte å rydde på!!
Men ser poenget ditt- det virker litt "stusselig" noen ganger, når du ser hva folk selger. Klær til 20 kr plagget, og har 5 plagg. Deler porto?! DJIZZEZ..

Har lenge vært på jakt etter tvillingvogn som er pent brukt, rimelig, med rygg til å legge ned, med trekk og ikke altfor tung. Jeg har vært og sett på flere vogner som jeg har ristet på hodet av. Når jeg mener "pent brukt" skal det ikke være falmet av sol eller flenger og rust!!!!!

Folk må være dritings, assa,,
JAPP™
12:16 2.05.2008
Jeg tenker at hvis man skal kvitte seg med noe til prisen av 50 kroner, kan man jo heller gi det til Fretex eller noen man kjenner som trenger det. Skjønner hva HI mener. Er litt rart å selge noe på internett til 30 kroner. Hvorfor ikke bare gi det vekk i stedet?
Figa
16:51 2.05.2008
Ja, hva er poenget å tjene 50 kroner på en ting..bedre å gi det bort.

Utrolig mye rart å finne på qxl og finn...
Fiffi nr2 14 aug
01:33 9.08.2008
fytty helvete så på finn .no tror det var under annet til salgs? det stod jokkes toaelett bøtte 1.000kr.Hva faen går det av folk? og det var drit rundt bøtta,detta måtte vel væra en spøk vel???????????????????
YOLI
18:33 9.08.2008
Helt enig..
Ville heller gitt det bort- god samvittighet er bedre enn 50 kr.. Dere er verl med i gruppen- for oss som fasineres av bildene på Finn.no på Facebook? Ler meg i hjel :)
... <3 ...
18:51 9.08.2008
Jeg syntes den var fin den annonsen om hun som ville gi bort sin pent brukte mann, jeg, hehehe...
AndreVonDrei
18:56 9.08.2008
dere må jo sette ved linkene, slik at jeg også kan le ;o)
<3lille spire, venter nr 2<3
19:42 9.08.2008
er ikke sikkert det er noen som kjenner de som vil ha rasket deres. har selv solgt litt bling bling som tar alt for stor plass på badet...
Fersk Loff
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

------- Annonser -------