Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym. Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover, men ellers kan du krangle i vei her :-)
Ps. Du går inn på eget ansvar! Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Hvorfor valgte du ditt nick?
21:49 1.05.2008
Er det bare jeg som ler meg ihjel av enkelte nick? På en positiv måte altså! Jeg bare lurer på hvordan i all verden de kom på det? Selv er jeg fisk, men det er så usexy, fisken liksom.. Bedre med Havfruen da :)
Jeg valgte Laybik fordi jeg har to tvilling-venninner som kaller meg det. De kaller meg det fordi de hadde en venninne for mange år siden som het det samme som meg og de kalte alltid henne Laybik, hehe...
Fordi akkurat da jeg skulle skrive inn navnet ringte min kjæreste (han er engelsk) og sa "How is my lovley water lily doing?". Og da mente han barnet i magen min da. Jeg synes det var litt merkelig av ham å kalle vårt kommende barn en vannlilje, men det var litt søtt. Så i mangel av noe annet...
Vel, man trenger ikke så mye tankevirksomhet for å skjønne mitt nick.... Brukte ikke så mye tankevirksomhet for å finne på det heller i grunnen....først het jeg "vil-ha-nr-2-snart:)" -og nå kan man se hvordan det gikk videre...jaja..
Siden jeg er så vanvittig fantasifull, ble nicket mitt rett og slett det jeg faktisk heter, Sol Kira. Kunne sikkert smelt til med noe skikkelig originalt, men det får bli ved en senere anledning.