GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Kranglesiden

Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym. Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover, men ellers kan du krangle i vei her :-)

Ps. Du går inn på eget ansvar! Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Hvorfor valgte du ditt nick?
21:49 1.05.2008
Er det bare jeg som ler meg ihjel av enkelte nick? På en positiv måte altså! Jeg bare lurer på hvordan i all verden de kom på det? Selv er jeg fisk, men det er så usexy, fisken liksom.. Bedre med Havfruen da :)
Havfruen vil ha baby
Sv: Hvorfor valgte du ditt nick?
21:57 1.05.2008
Fordi jeg er så utrolig oppfinnsom! Siste halvpart sier seg vel selv, bare vent 20-25 år så er'n der!
HockeyMamma NHL-stjerna
22:17 1.05.2008
Fordi jeg digger metal men samtidig er jeg en myk snill jente. Hard på utsiden med andre ord, myk som karamell på innsiden :) (Naaaaw så søtt sagt)
Metalpunkin
22:25 1.05.2008
Jeg valgte Laybik fordi jeg har to tvilling-venninner som kaller meg det. De kaller meg det fordi de hadde en venninne for mange år siden som het det samme som meg og de kalte alltid henne Laybik, hehe...
Laybik
22:53 1.05.2008
Fordi moren min hadde en rød Peugeot da jeg var barn, og jeg er bare SÅÅÅ glad i marsvin, liksom. Særlig hvis de heter Knut.
Digre mugger
23:55 1.05.2008
..eller Ingolf, Muggs?

Mitt nick sier seg selv. Jeg er en blå bjørn-
Balooa konspiratør
00:17 2.05.2008
Og jeg er egentlig en slem pike hvis sjel skal i skjærsilden...*mohahaha* Eller så bare blei det sånn? Har egentlig ikke peiling, gitt.
Zoulfire
11:24 2.05.2008
For at du skal få noe å bryne deg på.
Øyenbryn
14:31 2.05.2008
Kaller du Ingolf et MARSVIN?

Du og jeg, utenfor, ved solnedgang! Jæ ska girræ marsvin, jæ.
Digre mugger
17:37 2.05.2008
Jæ harra aldri kalt'n Ingfolf for marsvin for heiteste hællvete!

Ser'æ på hjørnet om du tør!

(Og ja, gi meg gjerne marsvin, jeg har så lyst på husdyr)
Balooa konspiratør
11:38 2.05.2008
Tror ingen her hadde kommentert et evnt usexy nick, HI. Stort sett damer her- det viser seg ofte i konspirasjonsteorier og hormoner!!

Til spm ditt, nam, rett og slett..
Hilsen
JAPP™
10:36 4.05.2008
Jeg kan i alle fall med hånden på hjertet si at jeg ikke har noen oppfatning av om hverken fisker eller havfruer er sexy....

SJOKKERDORI, SJOKKEDORI SEI!
AndreVonDrei
13:02 4.05.2008
Gjett :-)
Helene:-)
20:40 4.05.2008
Rett og slett fordi jeg har for liten fantasi til noe annet.
trude_venter_tvillinger_juni08
21:28 6.05.2008
Fordi akkurat da jeg skulle skrive inn navnet ringte min kjæreste (han er engelsk) og sa "How is my lovley water lily doing?". Og da mente han barnet i magen min da. Jeg synes det var litt merkelig av ham å kalle vårt kommende barn en vannlilje, men det var litt søtt. Så i mangel av noe annet...
Vannliljen
22:59 6.05.2008
Vel, man trenger ikke så mye tankevirksomhet for å skjønne mitt nick.... Brukte ikke så mye tankevirksomhet for å finne på det heller i grunnen....først het jeg "vil-ha-nr-2-snart:)" -og nå kan man se hvordan det gikk videre...jaja..
alenemoder1snart2
18:23 7.05.2008
vel, jeg skal bli mor og jeg heter therese ;-) Og likte det Mor Theresa stod for
mortheresa
22:19 7.05.2008
fordi jeg tisser på meg....bare litt altså...det er litt sånn magisk liksom
Tena lady mini magic
22:17 7.05.2008
Jeg heter ikke noe i nærheten av Betty, men alt jeg tar i blir til bæsj, så det så ut til å passe likevel.
Betty Poop
10:04 8.05.2008
Fordi jeg har blitt kallt chick av min kjære og diverse andre... og er 26=)
chick26 gravid=)
21:14 8.05.2008
Siden jeg er så vanvittig fantasifull, ble nicket mitt rett og slett det jeg faktisk heter, Sol Kira. Kunne sikkert smelt til med noe skikkelig originalt, men det får bli ved en senere anledning.
Solkira
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------