Det er ikke alltid mannen og kvinnen får det samtidig - ønsket om å få barn.
Ofte må nok jentene jobbe litt og vente litt før de får mannen sin på gli... Her er forumet for de som venter på at mannen skal bli klar.
Kanskje du har noen gode råd til andre?
Vennlig hilsen jordmor Siri
føle meg virkelig aleine nå for tiå
23:06 1.05.2008
eg og typen min har akkurat gårr fra kvarandre for 3 uker siden. Mehar en unge fra før på 2 år. ei uke ette d va slutt fant eg ut eg va gravid. eg vil beholde det men han vil kje. seie blir for dumt nå når me har gjort d slutt og han vil kje ha unge med eksen sin. forstår han og men eg vil ha denne ungen, vil kje ta abort. vet eg kje vil angre på å beholde. han e veldig stygge å seie vil kje ha noe med den nye og vis eg beholde kan me bare glemme å ha et bra forhold med kvarandre. alt gjør meg så stressa at har kje helt fortalt han at jo eg beholde for orke kje å krangle er med han. e forsatt veldig gla i han, og vil kje miste han heilt og for den med har fra før e det jo bra me har et ok forhold men vil kje ta abort......hjeeelp føle meg så stresse...noen gode råd???
ville bare gi deg en liten klem! du må følge ditt eget hjerte her trur ej, han var jo med å laga den babyen så det er jo ikke din "feil" at du ble gravid... veldig trist at han sier sann han sir!!! hadde jeg vert deg tror jeg at jeg hadde beholdt barnet viss du tror du klarer det alene..... ønsker deg hvertfall veldig lykke til.. og alt ordner seg til slutt, samme hva du velger egentli..:)
Anonym
Sv: føle meg virkelig aleine nå for tiå
11:53 2.05.2008
Hei du... jeg føler masse med deg.
Jeg tror du må lytte til hjertet ditt. Hvis du kommer til å angre hvis du tar abort, så ikke gjør det! Han er ikke kjæresten din lenger, og du klarer deg fint uten han! Jeg tror også at når magen din begynner å vokse, og eksen ser hva som skjer, så begynner han nok å bli glad i barnet han og!
Lytt til hjertet ditt! Jeg holdt også på å velge å ta abort pga. samboerns ønsker, men skjønte fort at det var det dummeste jeg kunne gjøre.
Ikke tenk så mye på hans ønsker, men heller hva du vil!
Anonym
Sv: føle meg virkelig aleine nå for tiå
19:58 4.05.2008
takk :) eg komme nok til å beholde....har kje fortalt han d enda, grue meg til å høre kan han seie då. vil kje bli gla men håpe han stille opp når den komme...vil jo ungane mine ska vokse opp med en far. håpe han kje meine alt han seie nå
nå har eg og bf blitt sammen igjen.....og då vil han og beholde den nye ungen...kjempe gla for d. håpe me blir en liten lykkelig familie nå asså...ska på ultrlyd på fredag jippi