Dette er forum for deg som veier mer enn 90 kilo. Her kan dere diskutere hva dere vil, så lenge "inngangsbiletten" er der, nemlig at du veier mer enn 90 kilo! Du som bare skal slanke deg noen kilo kan sjekke kosthold og helsedebatten, der finner du likesinnede.
Her kan dere "snakke" med hverandre og utveksle erfaringer og forhåpentligvis backe hverandre opp til ikke å tåle dritt fra de som vet best, om det er folk i helsevesenet eller andre steder. Vi har fått inn flere historier fra både sinte og fortvilede damer som vi vil legge ut under en egen avdeling på "minhistorie" Så fyr løs!
Vennlig hilsen jordmor Siri
har dere funnet 17 mai klær da jenter?
23:30 1.05.2008
JEg er så heldig at bunaden min kneppes under brystet, så jeg kan heldigvis gå med den i år også. Så sant jeg ikke føder innen da. Har termin 1 juni, så kan jo skje noe innen da ;-)
Noen andre som har begynt å tenke på klær enda?
Anonym
Sv: har dere funnet 17 mai klær da jenter?
11:58 2.05.2008
Har en fin mamma kjole som jeg tenkte jeg skulle bruke:p Ikke noe problem det iallfall:) Verre med skoene:p hehe
Har faktisk et par ting å velge i :-)
Blir enten en kjole jeg har som jeg kommer inn i uten problem siden det er emperieliv ogmye stoff... ellers så skal jeg bruke en svart bukse med en fin topp over :-)