GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

BIM-treff Buskerud

Mange her inne som har termin i juli??
08:22 2.05.2008
Bare nysgjerrig om det er noen fra området som har termin i juli jeg... bor selv i Øvre eiker, har termin 3 august men skal ha ks, sa derfor et juli barn
juliprinsesse i magen
Sv: Mange her inne som har termin i juli??
11:12 13.05.2008
Jeg har termin 20 juli! :o)
Nina og Øyvind
17:02 13.05.2008
Spennende!! har termin 3 august men det blir ka så da blir det nok i midten av juli :-) da er det ikke så langt unna deg, hvor er du i fra?
juliprinsesse i magen
18:43 13.05.2008
Jeg har termin 14 juli.. Bor på Svelvikveien.. :)
Cindy84
08:37 14.05.2008
Da får vi oxo ganske likt da :-) førstegangs eller? ser over her at jeg skrev ka mener seff ks altså, går litt fort i svingen her.
juliprinsesse i magen
13:29 14.05.2008
Nei dette her er nr 2.. :)
Cindy84
18:23 14.05.2008
Ok er litt seint ute vi da :-) fikk vite i dag at datoen blir 17 juli om alt går som det skal fram mot det
juliprinsesse i magen
11:44 15.05.2008
jeg har termin 13 juli :)
luna86
11:46 19.05.2008
Jeg kommer fra Drammen men bor på Solbergmoen i Nedre eiker. Det er min første så er veldig spent og litt usikker på hvordan alt skal gå.... Hvorfor må du ta keisersnitt er du redd for å føde? Jeg er livredd nåler og skal hvertfall ikke ha eupedreal. Uff! Jeg snek meg unna Rødehunder vaksinen når jeg var liten og det så legen jo på blodprøven så den skal jeg ha rett etter fødselen. Gruer meg nesten mest til det!
Nina og Øyvind
18:56 18.05.2008
Termin 31.juli her :)
TM22
10:23 20.05.2008
Jeg skal ha ks fordi jeg ikke har noe valg jeg. det valget gjorde legene mine for meg. er en nyretransplantert diabetiker, så da er de redd for den nye nyra mi om jeg skal føde vaginalt. Gruer meg veldig til ks men det er eneste måten for oss om vi skal ha barn så sånn er det. går vel greit det å tenker jeg.
juliprinsesse i magen
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------