GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Pappa debatten

Kjære pratesjuke kvinne. Vi har sagt det før, og vi sier det igjen. LIGG UNNA! Denne siden er viet pappaene, og KUN dem! Her skal fedre i ro og fred få utveksle erfaringer, gi råd, spørre om det finnes andre likesinnede der ute etc. etc. UTEN innblanding fra hormonelle gravide. For meningsvekslinger om og med pappaer og andre menn, henviser vi til debatten:Far svarer mor debatten
For friskere meningsytringer kan du gå hit:Testosteron mot østrogen Andre temaer for pappaer kan du finne her: Pappatips
hvordan kan jeg få foreldre ansvar før ungen min
11:38 2.05.2008
Hvordan kan jeg få ansvar før ungen min, delt ansvar når moren nekter meg det. har jeg krav på det i noen lover eller hvordan er det, jeg sliter veldig med å se min egen unge fordi moren nekter meg alt...
Anonym
Sv: hvordan kan jeg få foreldre ansvar før ungen min
22:23 2.05.2008
Har du skrevet under farsskapsattest når barnet ble født?
hvis du har gjort det, har du KRAV på å se barnet annen hver helg og en kveld i uka...
Hvis hun nekter deg dette, må ho ha en grunn til det (evt at barnet ikke har det bra hos deg) OG dokumentere dette med evt bevis..
hvis ikke, har hun ingenting og stille opp med....
Du kan evt henvende deg til NAV for info..
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------