GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Parforhold-debatten

What to do???
12:14 2.05.2008
Har vært sammen med typen i overkant av 4 år nå. Har ingen barn, men har prøvd i over 3 år på å få barn da.
Han er generelt veldig snill og hjelpsom, men det er noe som mangler.
Jeg tenner ikke lengre på han, og det kan gå perioder hvor vi ikke har sex i det heletatt (kun når det gjelder prøvingen).
Jeg har jo lenge tenkt tanken på at han ikke er mannen for meg, og jeg har tatt det opp med han at jeg ikke synes ting går så bra i forholdet.
Men så er det jo det...han elsker meg mye mer enn jeg elsker han tror jeg. og han vil gjøre alt for å holde på meg.

Han gjør alt for meg, og det er derfor jeg får så dårlig samvittighet.
Problemet er vel at han ikke er nok MANN for meg. Jeg trenger noen til å "ta meg i nakken" innimellom, og en slik person er han ihvertfall ikke!

Har jo i det siste kommet i kontakt med en gammel kompis som jeg skriver en del på nettet med.
Er nok noen følelser som har dukket opp der både fra min og hans side. Har ikke gjort noe mer enn å skrive med han. Har lyst til å gå lengre med han, men jeg ønsker ikke å være utro, samt å såre sambo.
Er så fryktelig redd for å såre noen.

Noen som har noen gode råd til meg da?
Anonym
Sv: What to do???
13:33 2.05.2008
Vel, det som er veldig tydelig her er at du må ta et valg før dette utvikler seg til noe som er håpløst å komme ut av uten en masse sårede følelser.
Om du skal satse på samboeren din og fortsette å prøve å få et barn sammen, så må du kutte kontakten med denne andre mannen og slutte å se på hva du skulle ønske din samboer var istedenfor hva han er. Det må jo være mer enn en grunn til at dere ble et par og han har vel flere gode egenskaper. Se om det er mulig å finne tilbake til de følesene som en gang var der... Vær i alle fall åpen med han om det, slik at det er noe dere jobber sammen om å få til.

Skal du gå ifra han, så gjør det nå..jo før jo bedre. Fører det ingen vei så kaster dere begge bort tid på hverandre..spesiellt han, som kaster bort mye kjærlighet på noen som ikke ønsker den. Og blir du singel nå foreslår jeg at du ikke kaster deg rett i armene på en ny mann. Ta det lit med ro, vær sikker på at denne gamle kompisen din faktisk er så bra som du tror..eller om han bare virker sånn fordi han er et avbrekk i din nåværende situasjon..og så anderledes fra din samboer.

Det er i alle fall ikke særlig rettferdig ovenfor samboeren din at du snakker med en annen samtidig som du er med han. Så finn ut av hva du vil og gjennomfør det...for begge to sin skyld.
Anonym
06:03 3.05.2008
Joda, tok ett valg, og det gikk jo jævlig bra!!!!
Sa i går at jeg ville muligens ut av forholdet, men sa ingenting om en ny type.
Sambo ble drittforbanna, slo gjennom ei glassdør å kutta av seg halve armen, to blodårer, snerta hovedpulsåra og kutta av seg ene sena for følelse i fingrene!
Så nå er han sendt med ambulansefly 100 mil herifra!
Jaaa....dette gikk jo jævlig bra må jeg si!!!
Skal heretter lære meg å holde kjeft har jeg funnet ut.
Er nok jeg som fører til at ting blir værre enn det er! Tydeligvis!
Anonym
13:35 3.05.2008
skjønner du er sinna og oppgitt..Men det han gjorde der beviser jo enda mer at du må gå fra han. Du kan ikke leve med noen som du er redd skal gjøre slike ting. Alt kommer til å ordne seg til slutt!! Ta vare på deg selv!
Anonym
00:50 14.05.2008
Nå har vi fått ordna opp.
Det er fra i dag helt over med meg og sambo.
Tok mot til meg å tok det opp igjen at jeg hadde bestemt meg for at forholdet var over. Han ble selvfølgelig kjempelei seg og først forbanna-noe jeg skjønner veldig!
Jeg tok meg en tur ut i noen timer så han fikk tenkt over hva som ble sagt, og da jeg dro hjem igjen, så var det en helt annen tone i pipa.
Vi er fortsatt kjempegode venner, og det er noe vi begge ønsker.
Så det ser ut til at midt i all dramatikken, så går det fortsatt bra:)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------