Bli med i debatten - utveksle synspunkter og erfaringer!
sex og sånn..
13:33 2.05.2008
Jeg får så og si aldri orgasme når vi har vanlig sex. det kan hende en gang innimelom når jeg sitter oppå, men får det hver gang med oralsex (noe han sjeldet gjør lenger). jeg har lyst på sex veldig ofte, og føler at jeg de fleste gangene blir avvist. vi har sex kanskje en gang i uka, og da er mannen min så kåt at han kommer med en gang nesten. jeg har prøvd å hinte om at vi skulle kjøpt noen leketøy, men da blir han nesten irritert og sier at ikke vil bruke noe leketøy på meg, og da får jeg gjøre det alene.er det noen som har noe tips for hvordan jeg kan få han til å ha lyst til å ta i bruk forskjellige leketøy..? og er det bare jeg som sliter med å få den hersens orgasmen? holder på å bli gal av at den aldri kommer. føler nesten at det er noe galt med meg...
Anonym
Sv: sex og sånn..
15:07 2.05.2008
du e ikke aleine!! eg heller får aldri orgasme når me har sex, einaste når han utføre oralsex. . i bjynelsen følte han at han var udugeli! men etter hvert tror eg han har forstått at det ikke er hans feil.. eg pleier bruke dildo mens vi har sex, stimulerer klitoris slik at eg også kommer... må være utruli kjit for deg da, syns det er dårlig av mannen din at du ikke får bruke leketøy! kansje du kan prøve å forklare han at du også vil ha orgasme når dere har sex, å at det er mange flere jenter som sliter med dette, som bruker hjelpemiddel... masse lykke til i alle fall, å eg kan love deg at du ikke er alene! vet om MANGE jenter som ikke kommer vaginalt eller som oftest faker orgasme..
Anonym
Sv: sex og sånn..
17:01 2.05.2008
Har du prøvd å ta på deg selv samtidig da? Hadde en slik eks som mannen din er..Måtte selv sørge for min egen orgasme med hendene..
Kanskje han går med på leketøy om han får bruke den på deg ?
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem