Her kan dere som har termin denne måneden utveksle erfaringer og råd. Lure på om ting er normalt og kanskje føle deg ganske normal:-)
Slit forumet med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
da hørte jeg visst til her;)
17:27 2.05.2008
trodde det var ei september-spire som lå i magen min, men det var de ikke enige i på ordinær UL på tirsdag, hehe. mensterminen min var 16.sept. men så feil kan det gå, hehe. men pytt-pytt;) så nå er 5. oktober den magiske datoen;) flere?
skal på UL i morgen ettermiddag jeg, blir spennende å se. Men jeg forblir nok i oktober gruppen uansett, foreløpig termin ca midt på. Fikk du vite kjønnet? Tror det er en liten gutt som vokser inni meg :)
Hei oktbaby08;) Vi skulle egentlig ikke vite kjønnet, men da vi kom på UL ble vi sååå nyskjerrige, hehe. Men legen var ikke sikker på hvem det var som bodde i min mage, så vi vet det ikke. Like greit, så har vi den spenningen til fødselen kommer;) Men har en gutte-feeling, og samboer tror det er jente. Kalle-navnet på babyen er "Bolla" fordi babyen var så fin og rund i ansiktet:) Så får vi se hva navnet blir når den kommer ut til verden.
Velkommen hit :-). Jeg trodde også det lå et septemberbarn i magen, men etter ordinær UL, ble terminen forskjøvet fra 20.sept til 12.okt. Men, som man sier, babyen kommer når den kommer :-)
Velkommen! Jeg har ikke vært på UL enda, men foreløbig termin er midt i oktober, så jeg blir vel i denne måneden. Det er ikke mulig å flytte terminen min mer enn maks 8-9 dager fram eller tilbake. ;)