GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Kranglesiden

Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym. Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover, men ellers kan du krangle i vei her :-)

Ps. Du går inn på eget ansvar! Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Bikini eller badedrakt?
19:14 2.05.2008
Om man skal i badeland eller noe...

Er det usexy med gravide i bikini? På kanten til ufint liksom?
Fiffi nr2 14 aug
Sv: Bikini eller badedrakt?
19:18 2.05.2008
Absolutt ikke!
Balooa konspiratør
19:18 2.05.2008
Hvorfor skulle det være ufint eller usexy?!
Figa
19:22 2.05.2008
Nei, jeg synes ikke det. Men kjekt å høre andre sine holdninger før man møter opp med struttemage til spott og spe
Fiffi nr2 14 aug
19:25 2.05.2008
Struttemage er jo kjempe fint :-) Så akkurat det ville ikke jeg tenkt på hvis jeg var deg. Et annet spørsmål er om du har klart å ta hele bikinilinjen i "blinde" ettersom magen er så stor at man ikke kan se det selv ;-)
Figa
19:22 2.05.2008
finnes ikke noe penere enn en gravid med kulemage i bikini
allegodetinger3pådet4skaldskje
19:29 2.05.2008
HAHA Figa;o)
Skal nok passe på bikinilinjen min ja, er vel ikke noe som er mere ufint enn akkurat det da!
Fiffi nr2 14 aug
09:24 4.05.2008
Hahahaha, det skal godt gjøres å i det hele tatt finne en badedrakt som dekker magen min nå! Kjenner jeg får klaus bare med tanken.
AndreVonDrei
09:50 4.05.2008
Skal på SPA om to uker og tanken på badedrakt gir meg gåsehud, så her det kjøpt inn bikinitruse størrelse større-enn-jeg-trodde-jeg-noensinne-måtte-kjøpe og en svær tube hårfjerningskrem (høvel tør jeg ikke lenger)! Får kline på og håpe jeg treffer riktig ;-D
Helene:-)
09:53 4.05.2008
Hahaha, jeg ser det for meg! Kanskje du bør vurdere litt hjelp til den hårfjerningen? Hihi....
AndreVonDrei
09:58 4.05.2008
Neh :-)
Har speil og spetel, årner seg det her ;-)
09:58 4.05.2008
Spatel*
10:08 4.05.2008
jeg syns det ser teitere ut i badedrakt.. Men, nå har ikke jeg vært fan av badedrakta på 15 år heller.. =)
Hvis du er redd magen sjenerer noen, kan du ha en bade-singlet over?
Jojo79
10:10 4.05.2008
Det var en god idé, Jojo :-). Lykke til med hårfjerningen, Helene!!
AndreVonDrei
20:41 4.05.2008
hva med burka?
trude_venter_tvillinger_juni08
06:25 10.05.2008
Gikk til innkjøp av preggis-badedrakt når jeg gikk høygravid på sommeren. Bikini har jeg aldri kunnet bruke pga altfor store... ehm.. jur. Nå fjerna jeg jura i fjor, og hadde jeg vært høygravid på sommeren igjen hadde definitivt blitt bikini! Struttemager er jo så fiiiint :D
Line m 2 snart 3
10:48 10.05.2008
svarte på akkurat samme tråd på skravle for noen dager siden:P men jeg skal hvertfall ha bikini.
Jenta88 med augustgutt08
12:38 10.05.2008
Badedrakt er aldri pent.
Øyenbryn
13:27 10.05.2008
Jeg skal ut å reise til varmere strøk nå snart og funderer hva jeg skal bade i... Men så viser det seg at samme konklusjonen sukker opp hver gang!! Bikini er definitivt best og penest.. herregud, vi er jo gravide!!! Stolte gravide. Som jeg for min del har et gram her og der som ikke er svangerskapsrelatert men pytt pytt... Bikini blir det uansett:)
chick26 gravid=)
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------