Her kan dere som har termin denne måneden utveksle erfaringer og råd. Lure på om ting er normalt og kanskje føle deg ganske normal:-)
Slit forumet med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Bim treff??:)
19:33 2.05.2008
Noen som er interrisert og møtes med små mager?:)
Jeg bor i Lillestrøm(litt utafor oslo)
Kansje jeg kan bli med jeg også. Jeg jobber i Lillestrøm fra Mandag -Torsdag, så hvis det blir en av de dagene er jeg med. I helgene er jeg hjemme hos sambo :)
selvfølgelig satser vi på at det går bra:D:D
Ukedag er jeg med vettu:) Helg oxo for den del:) Kan ikke nå på tirsdag da, dobbelvakt på sykehjem:D:S Men alle andre kveldder (etter 15.00) Er jeg ledig vettu:) Bare skriv når det passer så finner vi en kveld å tar en kaffe e.l:D
Da møtes vi i Lillestrøm:)
Kan vi ikke prøve en dag til uka da? Så kan vi møtes på torget i Lillestrøm, så vi finner hverandre:) og finne en cafe etter det-....eller hva sier dere andre?
Jeg vil også gjerne være med hvis det er greit:) Hyggelig å møte andre i samme situasjon!! Jeg jobber også i Asker, kan sikkert gå 15 jeg og! Kanskje vi kan ta toget sammen Puuzen86?
da må vi prøve igjen senere:) VAr der nede jeg, følte meg litt dum da...ikke så lett og gjette hvem er en bimmer når det ikke er så store mager på gang enda..hehe:) Neste gang får vi bestille bord under bim eller noe:))