Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym. Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover, men ellers kan du krangle i vei her :-)
Ps. Du går inn på eget ansvar! Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Gavestyr i hytt og gevær...
22:39 2.05.2008
Syntes dette gavestyret tar litt av, jeg -eller det er kanskje bare her inne, hehe...
Men ærlig talt!
Gave når man tester positiv, gave til pappa'n, gave til mamma'n (har aldri hørt uttrykket barselsgave før jeg "kom inn her", jeg), gave til babyen og gave til søskena når babyen kommer, forlovergaver ved bryllup, morgengaver til sin kommende mann og kone og jammen meg skal man gi gaver til hverandre i sitt eget bryllup og! Gaver ved morsdag, farsdag og valentinesday, bryllupsdager og enmnd's og ettårsjubileumer for forholdet. Det er jo rart om man skal huske på jul og bursdag oppi det hele, hehehe....
Hehehe, ja da har du litt å henge finga i, Balooa ;-).
Ja, det glemte jeg jo nesten bort. I juletiden er det jo kalendertid for de voksne og! Likte spesielt godt den ideen om å gi mannen sin en kasse med øl, så han kan ta en øl hver dag frem til julaften, hahaha. Men gudameg sånn som damer styra da! Var jo daglig tråder om dette temaet. "Hva gir du mannen din i kalenderen" -erre mulig?? Godt mange av disse damene får barn på et tidspunkt, for maken til dulling skal man lete lenge etter. Mistenker de samme tuppene for å klage for at de ikke får nok "tilbake", hihi ;-)
Hmmm...råtten/rotten...var det et ordspill der vi gikk glipp av, tro -eller rein skjær dårlig grammatikk ;-p
Men, Bærkorg? Feirer folk halvårsdagene til ungene sine?!? Virkelig? Ja, ja -det er vel de samme som sier at barna deres er 29 mnd og det da, hihi....
Jeg for min del tar gjerne imot gaver for enhver anledning. Det behøver ikke ha noe med barsel å gjøre engang.
Men må si meg enig i de ovenfor her som synes det der med å telle måneder langt opp i førskolealder er en veldig sær greie. Sluttet selv med å si antall måneder når poden fylte ett år. (Til andre småbarnsmødres store forvirring.)
-Hvor gammel er han nå da?
-Han er ett år.
-og hvor mange mnd?
-HAN ER ETT ÅR HELT TIL HAN BLIR TO ÅR!!! *sukk*
-?????
-*trassig blikk*
Min mann proklamerte akkurat at han ville he en skinke i farskapsgave!!!??
En skinke?? En stor spekeskinke?? Fordi han skal bli pappa?! Skjønner meg ikke på den mannen, jeg, hahaha.
Og apropos gavestyr: Hvor har han fått det for seg at han skal få "farskapsgave"?? Han må jo ha vært og snokt her inne på Bim, hihihi
Men han skal jammen meg få den spekeskinka og jeg skal jammen meg skrive "verdens beste pappa" på den også ;-)